|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Hvordan var du som barn?Ja, det lurer jeg på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg var pratsom. Veldig pratsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg forandret meg nok ganske mye gjennom barndommen. Som bittelita skravlet jeg som en foss og sang uavlatelig.
![]() |
![]() |
#5 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?
Oi, finnes det flere slike særinger som meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Sang før jeg kunne prate, fysisk pyse, fascinasjon for ord.
![]() |
#8 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg var veldig om meg og hadde masse energi - så til de grader at jeg måtte sitte igjen i barnehagen flere ganger.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 09-10-07 kl 09:25. Årsak: skrivefeil som vanlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg var visst ganske veslevoksen og til tider ganske uspiselig. Det er jeg visst fortsatt. Vriomvranga ble jeg kalt ja, for har alltid kverulert på alt mulig - og har vært en skikkelig ordnerd. Elsket å lese fra jeg lærte det som 5 åring. Men var også mye ute, og fortrinnsvis med gutta. Skjørt og Barbie har aldri vært min greie. Skyte grankongler med sprettert, og blåserør med gulerter var meg. |
![]() |
![]() |
#11 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Veldig aktiv, var ute og gjorde noe hele dagen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg leste masse, masse, og ville stort sett heller gjøre det enn å være ute. Jeg likte å skravle med voksne eller høre på at de pratet, og hadde, såvidt jeg kan huske, åpenbare og uttalte besserwissertendenser på barneskolen. Senere oppdaget jeg at dette ikke alltid var like populært blant de jevnaldrende - jeg var alltid langt mer klønete (og troskyldig/sårbar) i forhold til andre barn enn i forhold til voksne. (Jeg kjenner igjen mye av dette i sønnen min nå.) Jeg skrev små historier på en gammel skrivemaskin jeg fikk av mamma, og så var jeg veldig glad i og fascinert av dyr, alle slags dyr, både lodne og myke, slimete og kalde, og insekter og edderkopper.
![]() |
#13 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvordan var du som barn?
Jeg var faktisk akkurat som deg.
![]() |
![]() |
#14 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg var kjempeglad i å lese, og kunne underholde vennene mine med oppdiktede historier på vei fra skolen.
![]() |
#15 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg bare løp, hadde det så travelt at jeg ikke gikk engang
![]() |
#16 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg var ikke av den stille og rolige typen....
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg var en bokorm som stadigvekk satt med nesa i en bok, og var da totalt umulig å snakke til. Det er jeg for øvrig enda.
![]() |
#18 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Ifølge mine eldre søsken så var jeg en drittunge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Borte
|
![]() Sv: Hvordan var du som barn?Jeg var stille og sjenert og leste masse jeg også. Litt engstelig og tilbakeholden og ofte venninners alibi overfor foreldrene. "Når Kasia kan, så kan du også". Jeg ville stort sett bare lese, og tanta mi klaget alltid over at jeg ikke hjalp til med oppvasken når vi var på hyttetur, hun fikk "nerver av den jentungen som bare satt og leste hele tida".
![]() |
#20 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvordan var du som barn?En rolig og sjenert "solstråle", som de kalte meg på barneskolen. I perioder var jeg litt gutte-jente og utbrytende, men stort sett alle som husker meg sier at jeg var så rolig og sjenert, og alltid hadde smilet på plass.
![]() |
|
|