|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Varme vintersko for stilleståingHvilke sko er egentlig de varmeste - uten å sprenge ethvert budsjett? Jeg har Timberland Mukluk, men de er så vonde på foten. Trenger likevel ikke være supergode å gå i, for de skal primært holde meg varm på sidelinja av en fotballbane. Gi meg dine beste tips - og Finn, here I come!
![]() |
![]() |
#2 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståingElektriske varmesåler eller nesnalobben med ekstra såle i og ett eller to par tykke sokker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståingTa med et sitteunderlag og stå på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståingDet kan vel sammenlignes med stillesitting i rullestol. I så fall enten oppladbare varmesåler, eller UGGS, faktisk.
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståingSorel er varme. Ikke gode å gå i, men varme er de. Vil du ha noe som også ser ok ut, liker jeg UGGS Adirondack. De er varme og ser ikke så verst ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståingIcebug! Det er de beste vinterskoene jeg noen gang har hatt.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståing
Dette.
![]() |
#9 |
wizzzard
|
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståingSorel caribou, definitivt. Eg står masse i ro ute på vinteren på is og snø og sludd. Varmare enn nesnalobbar, som funkar greit men blir fort våte.
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståingSer at de fra tørrere strøk nok er best på varme sko. Men husker godt følelsen av nesnalobben fra jeg var liten. Perfekt om det bare er kaldt og ikke vått.
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståingselskinnstøvler. De er like varme som de er stygge. (og dyre)
![]() |
#12 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståingJean Paul har knallgode sko, med masse ull inni og i skinn. Kjøpes på match
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståingJeg har mukluk, men ønsker meg Moonboots til jul. #bandymamma
![]() |
#14 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståingIcebug uten pigger fungerte godt i fjor, og overraskende bra forrige helg da jeg var ute grytidlig som frivillig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
har tatt seg sammen
|
Haha, men man har da sitteunderlag i isopor også. Sånne gratis med reklame som kan brettes i fire.
![]() |
#18 |
Introvert textrovert
|
Eller sånne gammeldagse med vaffelmønster!
![]() |
#19 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståingJeg har et par Panama Jack, litt store, med plass til en bedre ileggssåle og et par ullsokker. Jeg har ikke fryst i dem hittil i de fire (fem?) åra siden jeg fikk dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
intro
|
![]() Sv: Varme vintersko for stilleståingTusen takk for mange gode tips! Dette med å stå på sitteunderlag kjenner jeg egentlig til, men husker det aldri.
![]() |
![]() |
|
|