|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
fri
|
![]() Tunikaer og gravid/ikke-gravidFor å spinne litt på motelovene fra en annen tråd her inne, så kom jeg på at disse tunikanene jo gjør folk rimelig forvirret i forhold til om det er passende å spørre om når termin er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tunikaer og gravid/ikke-gravidJeg tror man må være bevist på hvordan tunikaen ser ut på. Noen tunikaene på HM ser ikke bra ut, hverken på gravide eller ikke-gravide. De blir som telt uansett.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Tunikaer og gravid/ikke-gravid
Enig - gjerne et lite stykke nedenfor også, men det er forskjellig hva folk kler. Lille, pæreformede Elinblu ville sett høygravid og omtrent tre ganger så tjukk ut med en sånn helt posete tunika, mens andre er fine i det.
![]() |
![]() |
#4 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp, jeg har ett par ganger sendt ut en avkreftende "jeg-er-ikke-gravid"-mail til alle ansatte i avdelingen. Jeg jobber på en avdeling der alle ansatte untatt meg er menn, og hver gang jeg har på meg en tunika..ja, da kommer blikkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Tunikaer og gravid/ikke-gravidJammen, selv om noen ser gravide ut akkurat den dagen de bruker en tunica, så ser vel kollegaer at de ikke er det siden magen er flat både dagen før, og dagen etter i vanlige klær? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
Godt poeng.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Tunikaer og gravid/ikke-gravidJeg ser litt gravid ut i alle klær og ekstra gravid ut i tunika. I dag gikk jeg i tunika på jobb og jeg må si jeg tenker på om de tenker at jeg er gravid... Jeg begynte i ny jobb i går.
![]() |
#9 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
SÅ enig, så enig. Jeg prøvde en tunika på HM for en stund siden. det var en sånn med "liv" som begynner oppe på puppene og som da slipper fra oppå puppene. Jeg fikk totalt latteranfall i prøverommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tunikaer og gravid/ikke-gravidDETTE er grunnen til at jeg ikke bruker slike plagg. Jeg er ikke gravid, og vil ikke se ut som om jeg skjuler magen heller. Den er nemlig flat igjen.
![]() |
|
|