|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Nyttårsforsetter i 2021?Ja, hva tenker dere? Er kanskje staying alive håret nok mål?
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Generell skjærpings på flere områder etter 7 mnd med hjemmekontor så det sier vel sitt.
![]() |
#4 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Tror jeg skal fortsette med de gode vanene jeg har laget meg i 2020; det vil si fortsette med mye fysisk aktivitet og kos. Det vil si; litt av alt. En god balanse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?
Går for det samme i 2022. Har et jobbmål også, men det forblir privat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Sette grenser for meg selv, både på jobb og i familien. Å forsøke å få til alt, og være redd for hva som faktisk vil skje hvis jeg ikke forsøker å få alle til å føle seg bra hele tiden, går ikke lenger tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Nyttårsforsettet mitt var å skrive middagsliste, handle 1 gang i uka og lage ordentlige middager hver dag. Det har jeg faktisk fått til så langt, og er så fornøyd. Har ikke vært i matbutikken på 1 uke, og har fortsatt middager til 1 uke til planlagt.
![]() |
#12 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Staying alive og prøve å unngå de store krisene. Og så viderfører jeg nok forsettet fra i fjor om å ikke drikke alkohol.
![]() |
#14 |
koko
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Ingen nyttårsforsetter, men jeg håper og tror jeg skal bli frisk i 2021 og med det kunne fokusere på kosthold og aktivitet (= vektnedgang) igjen.
![]() |
#15 |
koko
|
Jobb ikke, men jeg var veldig aktiv store deler av året og hadde perioder hvor jeg greidde oppnå vektnedgang. Får si meg fornøyd med det, fremgang på de tingene jeg kunne styre.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Ikke noe forsett for det nye året, men jeg skal fortsette med å trene slik jeg har gjort siden slutten av juli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glad
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Forsettet mitt for 2020 var, om jeg ikke husker feil, ny jobb. Det er oppfylt. For 2021 skal jeg fortsette å samle på frisk luft og dagslys. Både ved å gå, jogge, sykle eller tvinge familien på tur i skogen.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Dette har jeg klart å holde, selv om det har blitt noen uker med pittelitt mindre trening denne høsten. Når mamma døde brått i oktober har det vært perioder hvor alt har vært en blur. Jeg forstod det ikke da, men ser det nå. Men uansett så holder jeg på gode treningsvaner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
© All rights reserved
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|