|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() FuktighetskremI planen Blånn tar vare på seg selv: jeg trenger tips til god og drøy fuktighetskrem. Og ansiktskrem som trekker godt inn i huden for blandingshud. Hit me!
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: FuktighetskremFuktighetskrem til kroppen? Jeg bruker vekselvis bodybutter fra Body Shop og Biotherms lait corporel. Sistnevnte er lettere og veldig drøy, syns jeg. Bodybutter er fetere, men også drøy.
![]() |
#3 |
*_*
|
![]() Sv: FuktighetskremJeg er kjempefornøyd med "Natural Moisturizing Factors + HA" fra The Ordinary til ansiktet. Den fås blant annet kjøpt på H&M og koster ikke mye. Drøy, trekker godt inn i huden, blir ikke blank og lukter lite. Jeg kombinerer den med serum tilpasset min hudtype, men om du ikke gidder serum vil jeg tro den holder fint alene.
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: FuktighetskremÄnglamark body butter, eller hva det nå heter, er veldig drøy.
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FuktighetskremJeg anbefaler Lush sin Gorgeous til ansiktet, og trenger du enda mer fukt så er Skin's Shangri La perfekt. Jeg har også brukt Cosmetic Lad og Celestial og de er også gode og rimeligere, men gir ikke nok fukt til meg på vinterhalvåret. Jeg er en som reagerer på veldig mye, men Lush sine produkter tåler jeg spesielt godt.
![]() |
![]() |
#6 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: FuktighetskremDermalogica til ansiktet |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: FuktighetskremPleier å bruke et eller annet fransk merke fra apoteket.
![]() |
|
|