|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
VeloppDragen
|
![]() Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Vi var på besøk hos naboen for et par dager siden, og da spurte de hva som var det beste fra året som har gått. Alle nevnte en ting hver, litt overrasket over spørsmålet og litt farget av svaret til den forrige som hadde svart. I akkurat dette nabolaget var det mye musikk på lista over det fineste folk hadde opplevd i fjor.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Jeg fikk fast jobb på en skole jeg virkelig trives uten å måtte kreve min rett og risikert hva som helst, etter fire år som midlertidig på ulike skoler i kommunen. Det var veldig, veldig deilig!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Det beste her hos oss var at det ordnet seg med en super lærlingplass for ungdommen. Jeg har det bra når andre har det godt |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Flere ting egentlig, men tilbud på ny jobb er kanskje høydepunktet?
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Vanskelig spørsmål. Jeg er truenes til å si, at jeg klarte å gå fra eksmannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?At jeg badet så mye i sommer!
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 03-01-22 kl 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Klar
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Det var et fint spørsmål! Sist redigert av Timar : 01-01-22 kl 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?2021 var et bra år til tross for pandemi. Jeg ble "headhuntet" til en jobb som jeg har har ved siden av lærerjobben. DET var en høydare for selvtilliten. Ferien vi hadde i Lofoten var helt magisk, jeg har fått meg drivhus, og det var faktisk ganske hyggelig å bli 50 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Jeg må vel si det samme som Anne C, opplevelsen av at jeg ikke fikk den jobben jeg søkte på, men den jobben de trengte meg til. Det gjorde utrolig godt at de så meg og egenskapene mine og plasserte meg der jeg får brukt meg mest.
![]() |
#11 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Høydepunktet var vel når vi fikk leie hytte på åremål akkurat på det stedet vi ønsket oss mest. Jeg syns det var et så utrolig lykketreff.
![]() |
![]() |
#12 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?All badingen i sommer! Og turen ned til Kristiansand med bil med 19-åringen, har vel sjelden hatt det så gøy.
![]() |
#13 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Januar til juli var overhode ikke bra.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Det var mye, nydelig sommerferie med familie i nydelig sommervær. Fantastiske uker når det først ble Norgesferie. 22 dager og kun 3 timer med regn.
![]() |
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Jeg klarte endelig å gå ned i vekt etter mange år med nedturer og vektoppgang.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 01-01-22 kl 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Jeg er optimist og prøver å se det som er bra, men det beste jeg kan si om 2021 er at jeg ikke mistet jobben. Jeg er glad 2021 er over.
![]() |
#17 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Det absolutt beste var den dagen da betennelsen i skulderen gikk tilbake. Det var det vondeste jeg har opplevd hele mitt liv.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Minstemann friskemeldt fra BUP.
![]() |
#19 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?Vanskelig å si, men kanskje tilbygget vårt? Mye familietid og to nye katter (selv om det også innebar å si farvel til den forrige som jeg var så utrolig glad i) har også vært positivt. Og de to månedene uten koronatiltak/restriksjoner hvor vi fikk kjenne bittelitt på følelsen av normalitet igjen, måtte det komme flere av disse i dette året.
![]() |
|
|