|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Solid og god parasollVi har en stor og deilig terrasse nå med fliser, men trenger solskjerming der vi sitter på ettermiddagen. Vi vurderte markise, men heller mer mot stor og solid parasoll, gjerne slik firkantet "hengeparasoll".
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Solid og god parasollVi har en fra Plantasjen, som vi betalte 1500-isj for noen år siden. Jeg syns den er ganske ræl. Mye av mekanikken er i plast, og brekker fort. Stoffet har falmet veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Solid og god parasollJeg så på en diger en på IKEA før i uka. Firkantet, stor og lett å tilte retningen. Jeg tror det var denne: https://www.ikea.com/no/no/p/oxnoe-v...ige-s69325737/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
trenger lading
|
![]() Sv: Solid og god parasoll
Er noe slikt jeg tenker på, ja, men er det noen som har en de er fornøyd med?
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solid og god parasollVi har en mindre fra ikea. Den har bare vært hos oss snart to sesonger. Den fungerer i alle fall helt fint. Vi pakker den inn i trekket, drar et lite hylster over, når den ikke er i bruk.
![]() |
#6 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Solid og god parasollVi har en parasoll vi har hatt i 10 år, og den ser fortsatt like fin ut. Vi tar den inn om vinteren selvfølgelig. Vi betalte ca 6000 kr for den i sin tid. Mulig brafab har noen rimeligere modeller som også er gode.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Solid og god parasollDrar opp denne tråden, siden jeg er på utkikk etter en god og solid parasoll, men ikke så dyr som den meisje linker til rett over her. Er det noen som har erfaringer med bestemte modeller? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|