Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hva gjør jeg med stemorsblomstene, det ble så kaldt

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-22, 14:06   #1
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Hva gjør jeg med stemorsblomstene, det ble så kaldt

Jeg har kjøpt stemorsblomster og påskeliljer for å sette ut. Det var meldt netter uten kuldegrader så jeg tenkte i et optimistisk sekund at det var på tide å få noe ut på trappa eller terassen. Nå er det meldt -4 om natten og kuldegrader halve døgnet. Går det fortsatt bra å sette dem ut? Jeg har kjøpt en tipakning med stemor og tre små krukker med påskeliljer, de må nok plantes i noe større for å overleve. Setter jeg dem inn nå venner de seg sikkert til varme og vil krepere med en gang hvis jeg setter dem ut i kjølig april?

Skal jeg la det stå til og sette stemorsblomster og påskeliljer i en potte i skul på terassen og la det stå til. Jeg vil ha vår, nå!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.