Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Må renovere bad - vil bort fra flis og trenger konkrete tips

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-22, 22:08   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Må renovere bad - vil bort fra flis og trenger konkrete tips

Badet må tas nå og jeg ønsker belegg og våtromspanel. Badet vi har idag er mye flis med både oppbygd dusj-nisje og innebygd badekar. Blir ikke badekar mer heller. Jeg vil ha det lett å rengjøre og alt opp fra gulvet. Noen som kan inspirere meg? Jeg har sett på https://fibo.no/produkter/olivegreen/ og deres dusty Blue for alternativer dersom vi ønsker farger på veggene,men har også lurt på om jeg bør gå for mer nøytralt med type sånn https://fibo.no/produkter/grey-sand/
Og heller ha inn farger med skap/interiør. Jeg tenker ikke å bruke mer penger enn nødvendig,men samtidig ikke være så gnien at jeg ikke får noe jeg blir fornøyd med

Dersom noen har pusset opp bad og har en kombinasjon av belegg og panel de er fornøyd med tar jeg gjerne i mot tips der!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.