Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kroatia, regler nå ved covid?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-22, 20:35   #1
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kroatia, regler nå ved covid?

Hvilke regler gjelder ved positiv covid prøve i Kroatia nå?

Må man oppsøke og få bekreftet ved pcr, munnbind?, karantene osv…

To venner av meg som begge har hatt korona der nede med to helt forskjellige beskjeder og oppfatninger.. så da lurer man jo på, hva gjelder egentlig.

Noen som kan hjelpe meg?
Jeg finner bare om innreise og koronapass.

Gammel 17-07-22, 20:40   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kroatia, regler nå ved covid?

Se om UD skriver noe.

Gammel 17-07-22, 21:12   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Bruk appen Re-open EU.

Gammel 17-07-22, 22:56   #4
kamp
ASD

kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Bruk appen Re-open EU.

Mulig jeg er blind men jeg finner ikke lov pålagte greier der..

Hun ene sier de fikk ikke lov å være på campingplassen lengre og heller ikke andre. Var i karantene.
Mens andre reiste fritt rundt i landet da hun ikke fant noen regelverk

Gammel 17-07-22, 22:01   #5
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 17-07-22, 22:29   #6
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var akkurat i Kroatia (kjørte bil) og merket ingen ting til covid. I Italia gikk folk med munnbind, men jeg så ikke noe særlig av det i Kroatia.

Gammel 17-07-22, 22:58   #7
kamp
ASD

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg var akkurat i Kroatia (kjørte bil) og merket ingen ting til covid. I Italia gikk folk med munnbind, men jeg så ikke noe særlig av det i Kroatia.

Men hva om du var smittet. Hvilke regelen gjelder da.
I Norge er det jo anbefalt være hjemme når du er syk, ellers lev livet.

Her er det to vidt forskjellige beskjeder.

Ene fikk beskjed om karantene og faktisk at de ble registrert i register. Mens andre har reist normalt rundt, med positiv hurtig test. (Og var syk en periode men ikke syk syk slik at hun ble liggende..)

Gammel 18-07-22, 00:54   #8
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Men hva om du var smittet. Hvilke regelen gjelder da.
I Norge er det jo anbefalt være hjemme når du er syk, ellers lev livet.

Her er det to vidt forskjellige beskjeder.

Ene fikk beskjed om karantene og faktisk at de ble registrert i register. Mens andre har reist normalt rundt, med positiv hurtig test. (Og var syk en periode men ikke syk syk slik at hun ble liggende..)

Jeg vet ikke. Vi var ikke smittet.

Gammel 18-07-22, 12:14   #9
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil tro at det lureste ville være å ikke si det til noen/ikke stress med det
Vi var i Kroatia nylig, og det er ingen regler på generell basis, bortsett fra ved kontakt med helsevesenet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.