|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() 7000,- for transfer flyplass-hotell??Reiser med tui til Split/Makarska i juni, og hadde tenkt å krysse av for transport til hotellet, men så koster det nesten 7000
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 7000,- for transfer flyplass-hotell??Det med to taxier må da være koronarelatert? Mulig det har endret seg nå. Kan dere ikke få en minibuss? Spør gjerne hotellet direkte eller søk på forum for destinasjonen på trip advisor og spør der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: 7000,- for transfer flyplass-hotell??
Jeg leide leiebil på dagtur i Kroatia da jeg og et barn var der for noen år siden. Det kjentes skummelt ut i forkant, men var overholdet ikke skummelt i virkeligheten. Veloppdragen trafikk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Både i 2006 og i 2013 hadde alle bilutleieselskapene unntak for Albania, noen kunne tilby Albania mot tillegg i forsikring, kunne være 500,- pr uke sist jeg sjekket. Var nøye dokument sjekk for å få bilen med tilbake til Montenegro.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: 7000,- for transfer flyplass-hotell??Det pleier jo vanligvis å vere buss til hotellet når ein reiser charter med Tui?
![]() |
#11 |
Klar
|
Ja, vi måtte kjøpe ekstra forsikring for å få med bilen over til Albania.
Det var det samme på reisen jeg har bestilt med TUI i sommer. Kun taxi som alternativ. Mener det kom på 1200 t/r for en tur på en snau time. Orket ikke å prøve å lete etter alternativer. Vi reiser med rutefly, det er kanskje derfor? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|