Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-07, 20:24   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

En klokke som primært viser barnet om det fremdeles er sovetid eller om det er ok å stå opp.

Jeg mener at noen her inne hadde en slik sak fra Disney eller noe?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:25   #2
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Var det ikke alexi som hadde en slik?

Hm, finner ikke på sidene sånn umiddelbart. Jeg tar sikkert feil.

Edit: Joda, de har. Den heter Kid'Sleep.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:29   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Alexi har de.

http://www.alexi.no/product_info.php...oducts_id=2943

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:30   #4
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Og så er det denne da:

www.bunnyclock.com

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:40   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Hvis du abonnerer på F&B, kan du verve en og få klokken som premie.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:59   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Vi laget en selv. Kjøpte en billig IKEA-klokke, fjernet glasset foran og klippet av storeviseren. Så kjøpte vi klistremerker og tusjet en rød pil på lilleviseren og limte klistremerke med en av Askepotts små mus mellom 7 og 8 tallet. Så viste vi ungen hvilken vei pilen gikk, og når pilen var før/under musen var det IKKE lov å stå opp. Når pilen pekte rett på musen var det klar bane og alt etter/over musen var ren bonus.

Funket som bare rakkeren det. Billig var det og.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 22:09   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Og så er det denne da:

www.bunnyclock.com

Den var jo bare hæææærlig!
Funker den på 1 1/2-åringer og?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 22:38   #8
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.759
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Me har Kid`s Sleep, og den fungerer!

No slipper me å høyra "når kan eg stå opp?" eller "er det måro?" frå klokka 0500 om morgonen.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 22:48   #9
Dixie
Aktiv
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 153
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Det var en kjempeide, Miss N.

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 22:57   #10
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.759
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Vi laget en selv. Kjøpte en billig IKEA-klokke, fjernet glasset foran og klippet av storeviseren. Så kjøpte vi klistremerker og tusjet en rød pil på lilleviseren og limte klistremerke med en av Askepotts små mus mellom 7 og 8 tallet. Så viste vi ungen hvilken vei pilen gikk, og når pilen var før/under musen var det IKKE lov å stå opp. Når pilen pekte rett på musen var det klar bane og alt etter/over musen var ren bonus.

Funket som bare rakkeren det. Billig var det og.

Ja, me tenkte også på noko liknande, men enda opp med å bestille. Dyrt å reise på IKEA med den der utgangsbilletten på minimum 600NOK I tillegg til at det ligger ei halvdagsreise og ein feriedag unna

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 23:57   #11
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Ja, me tenkte også på noko liknande, men enda opp med å bestille. Dyrt å reise på IKEA med den der utgangsbilletten på minimum 600NOK I tillegg til at det ligger ei halvdagsreise og ein feriedag unna

Mener du å si at Bergensis ikke bor i Bergen?

Lur ide Missa!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 00:06   #12
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Hvor gamle er barna når dere begynner å bruke slike?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 01:14   #13
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Tusen takk for hjelpen!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 01:41   #14
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Storesøster var vel tre og et halvt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 09:31   #15
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Så smart Miss Norway, tror jeg må kopiere denn ideen.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 10:20   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.099
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Jeg har lest at dette skal kunne fungere på barn ned til 2 år.

Snuppa på 2,5 er i hvert fall veldig flink til å spørre: "Er det natta nå?" Svarer vi at det fremdeles er natta, så skjønner hun at hun må sove mer (eller i hvert fall gjøre forsøk på det). Det er natta frem til klokka har passert 7 hjemme hos oss.

Vi har vurdert sånn klokke, men har ikke sett den i noen butikker.

Tror nok at vi skal kjøpe sånn klokke. Vi er altfor lite praktisk anlagt til å gå for ideen til Missa.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 10:22   #17
Alioli
Fullverdig medlem
 
Alioli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
Innlegg: 86
Alioli er litt kul
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Genialt.. hvorfor kom jeg ikke over denne for et par år siden

__________________
Hurra for meg!!
Alioli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 13:05   #18
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.759
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Hvor får jeg tak i sove/stå-opp klokke?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Mener du å si at Bergensis ikke bor i Bergen?

Nei, beklagar at eg har ført deg bak lyset





Storesøster har fri frå barnehagen pga. planleggingsdag i dag. Ho vart pålagt følgande:
-når klokka viser dag kan du stå opp.
-først går du inn til pappa og sjekkar om han er stått opp. Vekk han og send han på arbeid om han framleis ligger i senga. Ho er farens vekke-backup i vekedagane
-gå ned i stova og kos deg med barnetv, litt kjeks og eit glas vatn som står klart på stovebordet
-mamma og Lillebror sover på Lillebrors rom, og kjem ned når Lillebror har våkna.


Det fungerte alldeles utmerka. Flinke Storesøster

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no