|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Hotell i Fredrikstad, anbefalinger?Vurderer en helg med fokus på avslapping og kos, og lurer litt på Fredrikstad. Har sett på Quality-et-eller-annet og Gamlebyen Gjestegårder. Er det noen som har vært der, og kan anbefale/avbefale? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i Fredrikstad, anbefalinger?Var visst litt utydelig |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Sv: Hotell i Fredrikstad, anbefalinger?Ja, det vet jeg. Det er jo ikke noe stress å bo i sentrum heller. Det går gratis ferje over elva til gamlebyen.
|
|
|
#5 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i Fredrikstad, anbefalinger?City Hotell var et bra hotell, den gangen jeg stadig var på reise. God mat.
|
|
|
#6 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hotell i Fredrikstad, anbefalinger?Dytter på denne gamle, jeg. Skal til Fredrikstad til uken. Noen som har hotellanbefalinger? Restaurant?
|
|
|
#7 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i Fredrikstad, anbefalinger?Jeg har alltid bodd på Quality (en god del de fire årene Frøkna bodde i Fredrikstad). Godt fornøyd med det, så jeg så aldri noen grunn til å teste de andre hotellene.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i Fredrikstad, anbefalinger?Gamlebyen hotell er koselig!
|
![]() |
|
|