|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dimmbare pærer, lamper osv?Jeg har en stålampe i stua som er dimmbare. Nå er den ødelagt (knot forsvant så ikke mulig fikse).
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dimmbare pærer, lamper osv?Vi har kjøpt pærer som er dimbare på IKEA, de har både hvitt og gult lys, så vi har hvitt lys på morgenen for å våkne og gult lys om kvelden for hygge.
![]() |
#4 |
ASD
![]() Sv: Dimmbare pærer, lamper osv?
Dumt spørsmål kanskje men hvordan dimmer jeg denne om den settes inn i en «vanlig» lampe med på/av knapp?
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Dimmbare pærer, lamper osv?Vi har en pære som er "dum" dimbar i den forstand at første gang du skrur på lyset lyser den med full styrke, andre gang er den litt dimmet og tredje gang er den full dimmet. Tror det er en Philips pære. For det begrensete behovet du har kunne kanskje det vært en ide? Hvis ikke hadde jeg sjekket ut IKEA sin smartbelysning. Der har du mange muligheter og det er betydelig billigere enn f.eks. Philips hue.
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Dimmbare pærer, lamper osv?Jeg hadde en sånn fra Ikea, men fjernkontrollen fungerte ikke særlig bra. Plutselig virket den ikke, og måtte kobles opp mot pæren på nytt. Men de har tydeligvis forandret på fjernkontrollen siden, den ser ihvertfall annerledes ut, så kanskje den fungerer bedre nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det hender våre må kobles mot pæren på nytt innimellom, men det er ca en gang i halvåret så det lever jeg greit med. Dersom den blir ødelagt/fusker går det jo på IKEA sin garanti og de er aldri vanskelige.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Dimmbare pærer, lamper osv?Vi har Philips Hue i nesten hele huset, og jeg elsker det! Det aller beste er at jeg slipper å gå og slå av hvert eneste lys på kvelden, én bryter slår av alle! Eller så kan jeg bare si f.eks. «Hei Google, slå av lyset i stua» ettersom den er koblet opp mot Google Home. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ASD
Mitt «hus» har 4 rom
![]() |
|
|