|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() TromsøAnkommer på ettermiddag, har deretter gongene dager tilgjengelig bå midt i november. 2 damer på 40-45, ikke superintr i å bruke hele dagene på klesshopping. Hva gjør vi, hvor spiser vi? Ingen av oss har vært der før.
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TromsøHvis den er åpen, anbefaler jeg fjellheisen opp. Den er på fastlandsia (øst for øya). Fin utsikt, hvis dere drar opp på formiddagen. Det er alt jeg kommer på nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: TromsøTa en tur opp fjellheisen (dersom været tillater).
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: TromsøJeg ble invitert med på Emmas Drømmekjøkken, og det var en matopplevelse av de sjeldne. Helt fantastisk god mat, vi fikk en smaksmeny, det var veldig mange små retter, men man blir absolutt mett, og ikke minst veldig hyggelige lokaler. Anbefales på det varmeste.
![]() |
#5 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: TromsøFrokost på Helmersen eller Frø, lunsj og kaffe på Risø, Vervet, Kaffebønna eller Smørtorget.
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: TromsøGalleri Nord i Sjøgata, Blåst (glassblåser) i enden av Strandgata, omvisning på Mack, Polaria, ta bussen til Tromsø musem. Eller besøk Perspektivet museum helt nord i Storgata. Ta bussrute 26 til Fjellheisen i Tromsdalen og ta en heistur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: TromsøFlere forslag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: TromsøJeg var på maskinverkstedet i pinsa, god mat der. I følge tanteungen min er det kommet en asiatisk restaurant der(tror jeg det var) som hun anbefalte.
![]() |
#12 |
heimføing
|
![]() Sv: TromsøUnike butikker som bare finnes i Tromsø: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|