|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Librocubicularist
|
![]() Kva har du lært i dag?I dag har eg lært at det er ein grunn til at kaktusfiken heiter kaktusfiken.
![]() |
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Kva har du lært i dag?At det jobber hyggelige folk på Ragn Sells som gidder å holde utkikk etter en mobiltelefon som ei lita frøken har mistet i pappcontaineren, selv om den antakelig er ødelagt underveis.
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Kva har du lært i dag?Jeg har lært (eller på sikt antagelig fortsatt ikke lært) at om du har et script som virket for to uker siden, men som nekter å virke nå når det blir konfrontert med nytt materiale på samme form, er det inputfilene det er noe i veien med, og ikke selve scriptet. Regner med at jeg kommer til å gjenta mine feil kjempesnart.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 13-09-16 kl 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva har du lært i dag?Jeg har oppdaget (ikke lært, det går aldri inn) at oppgaver man utsetter fordi de synes uoverkommelige slett ikke behøver å være det når man bare begynner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva har du lært i dag?At psykose er dritt |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva har du lært i dag?At det ligger noe bak uttrykket "just enough prototyping". :nerd: Masterprosjekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Kva har du lært i dag?Floksa!!! Hahaha. At særfradrag kan verta oppspist av renteinntekter. Makans helsikes dritt.
![]() |
#14 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kva har du lært i dag?
Så da mangler du bare Kahlua...?
![]() |
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Dig for victory!
|
![]() |
![]() |
#17 |
This is normal!
|
![]() Sv: Kva har du lært i dag?Jeg har lært at det er en fisk som heter mudderkutling, og det tror jeg er det beste fiskenavnet jeg har hørt noen sinne. På latin heter den noe norvegicusaktig.
![]() |
![]() |
#18 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kva har du lært i dag?Jeg har lært at Rodney Mullen er en skateboarder som har utvikla flere kjente triks. Jeg kan null og niks om sånt, men klarer alltids å fake litt entusiasme, om det bare får ungdommen til å skrive stil.
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Kva har du lært i dag?At det kostet 2000 kr med nytt glass på knust mobil.
![]() |
#20 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kva har du lært i dag?At når det er over 30 grader er det beste å holde seg hjemme. :svett:
![]() |
|
|