|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Hjelp meg før jeg forbanner Excel for evig tidJeg skal kopiere to kolonner fra excel over i et word-dokument. Samme fanden hva jeg gjør er det bare den ene kolonnen som blir med over. Jeg blir gal. Hjelp? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg før jeg forbanner Excel for evig tid
Du har valgt begge kolonnene før du kopierer ?
![]() |
#4 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Hjelp meg før jeg forbanner Excel for evig tidMulig det er forskjell på om du velger område med celler mot å velge hele kolonner?
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hjelp meg før jeg forbanner Excel for evig tidVet ikke om jeg nå er på ville veier: forsøk å klikke på pila under «lim inn», og så holder du musa over de forskjellige valgene og får se hva hvordan det kommer til å bli hvis du klikker.
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hjelp meg før jeg forbanner Excel for evig tidJeg har valgt begge kolonnene (altså cellene som skal kopieres). De er ikke veldig brede. Når jeg formaterer som tekst kommer innholdet i begge kolonner med, men ikke i kolonnestruktur, og er noe pes å redigere i. Jeg trenger de to kolonnene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Japp, og der kommer det bare en kolonne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Hjelp meg før jeg forbanner Excel for evig tidI teams er det en egen knapp for å dele databaser og tabeller, mulig den er standard office funksjon og tilgjengelig også i Word?
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hjelp meg før jeg forbanner Excel for evig tidSamme hvilken funksjon jeg bruker, om det så er "Excel-regneark" under "sett inn tabell", så er det kun en kolonne som overlever når den går ut av excelmodusen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hjelp meg før jeg forbanner Excel for evig tidAltså; det skjer jo med ujevne mellomrom at Word og excel nekter å snakke sammen. Selv om man har fått til nøyaktig samme øvelse tidligere (uten problemer).
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hjelp meg før jeg forbanner Excel for evig tidDet kan også skje når man skal bare gjøre noe i excell at den nekter å samarbeide. Dess mer stressa man er for å sende noe til revisor før arbeidsdagen er omme, dess mer bøll kan excell lage....
![]() |
#16 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Hjelp meg før jeg forbanner Excel for evig tidDet minner meg på at IT hos oss varslet at en eller annen office tjeneste var nede, azure? Kan det være derfor ?
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hjelp meg før jeg forbanner Excel for evig tidJeg er ikke noe flink med Excel i det hele tatt, men: funker det å bare kopiere og lime inn den ene kolonnen, og så kopiere den andre og lime ved siden av?
![]() |
#18 |
can-jur
|
![]() Sv: Hjelp meg før jeg forbanner Excel for evig tidScreenshot, klipp-klipp, lim inn bilde
![]() |
![]() |
#19 |
|
Nope. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Re: Hjelp meg før jeg forbanner Excel for evig tid- kopier kolonnene i excel |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|