|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Treningstopper i naturmaterialer?Er så lei av syntetiske plagg som stinker, også tenker jeg på mikroplast i tillegg.
Sist redigert av Tallulah : 10-04-23 kl 15:36. Årsak: presisering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Treningstopper i naturmaterialer?Jeg liker treningstopper i ull. Har en kortermet sommer- ull fra Bergans. Bruker den både ute og inne på treningssenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Treningstopper i naturmaterialer?Jeg har en i tencel fra Bjørk. Glatt og sval og fin, men blir veldig vår, veldig tydelig. Ull funker bedre til nesten alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Treningstopper i naturmaterialer?Grønt Skift har t-skjorter som er latterlig lette i stoffet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Treningstopper i naturmaterialer?Jeg har en t-skjorte i bambus fra Stormberg. Den er ok, og den var bilig, men jeg synes stoffet er litt " klebrig" og "nærgående" på et vis.
![]() |
![]() |
#8 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Treningstopper i naturmaterialer?Jeg bruker singlets i tynn ull eller bomull i sommerhalvåret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Treningstopper i naturmaterialer?Jeg sverger også til tynn ull, ikke helt ettersittende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Treningstopper i naturmaterialer?Dere må slutte å tipse om ull, det er uaktuelt (og ikke en av tekstilene jeg nevner jeg vil ha).
Ja, det kan jeg selvsagt. Men tenkte det er greit å ha et par stykker som jeg reserverer til trening så jeg slipper å vaske alle like hardt.
Takk, skal sjekke dem ut.
![]() |
#14 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Treningstopper i naturmaterialer?Run&relax har bambustopper. Dyre, men solide, jeg har kjøpt på salg.
![]() |
#15 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Treningstopper i naturmaterialer?Jeg bruker gamle t-skjorter i bomull på sommeren til trening. Har jo mye av det med diverse reklame mm på som jeg ikke ville brukt ellers.
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Treningstopper i naturmaterialer?Jeg har en helt fantastisk en, og nå har jeg faktisk brukt 10 min på å finne ut at
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Treningstopper i naturmaterialer?Skal jeg liksom lese HI også nå?
![]() |
|
|