|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva slags musikk hører du på for tiden?Nå er det lenge siden jeg har kjøpt meg ny musikk så jeg håper å finne litt inspirasjon. Jeg har hørt mye på I full symfoni med Vamp i det siste. Liker ikke alt av Vamp, men de har noen virkelige perler, f.eks (Kilde: youtube.com)
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva slags musikk hører du på for tiden?Ingenting. Det tar litt til før radio og stereoanlegg er på plass |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva slags musikk hører du på for tiden?Chris Cornell og The Killers
![]() |
#5 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva slags musikk hører du på for tiden?Arcade Fire på heavy rotation for tiden. Løp og kjøp. Får håpe de lever opp til ryktet når de spiller i Spektrum 4. november. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Hva slags musikk hører du på for tiden?*******
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Hva slags musikk hører du på for tiden?I det siste har jeg R.E.M, U2 og Madrugada liggende som jeg har liggende i bilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hva slags musikk hører du på for tiden?Vi har hørt mye på Fish i det siste - kan ha en sammenheng med at han spilte her i sommer.
![]() |
![]() |
|
|