|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste hjemmelagde tomatsuppenJeg liker denne best. Med ekstra mye Chili. https://trinesmatblogg.no/recipe/hje...-tomatsuppe-2/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Den beste hjemmelagde tomatsuppenJeg synes min er bedre.
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Den beste hjemmelagde tomatsuppenTrines matblogg var ned da jeg var i butikken, så jeg fant en annen oppskrift med friske tomater i stedet. Har det mye å si om de er friske eller hermetiske? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Den beste hjemmelagde tomatsuppenJeg synes personlig at de friske ofte gir en syrligere suppe enn hermetiske, men det er sikkert smak og behag.
![]() |
#9 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Den beste hjemmelagde tomatsuppenIkke så veldig dyrt. Halvparten av tomaten hadde jeg allerede, og de kjøpte jeg på en gårdsbutikk der de tar 20 kr for en stor pose. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Den beste hjemmelagde tomatsuppenUngene mine liker ikke min. De liker faren sin. Han er rausere med sukkeret.
![]() |
#11 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den beste hjemmelagde tomatsuppenDet er sjelden tomatene man kjøper i Norge er gode nok til suppe og tomatsaus synes jeg. De på boks (Mutti) egner seg bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|