|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
Se resultatene: Har du grønt kort (golf)? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 10,23% |
Nei |
78 | 88,64% |
Snart |
1 | 1,14% |
Deltakere: 88. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<*(((<
|
![]() Har du grønt kort (golf)?Vi fikk tilbud om gratis grønt kort-kurs via jobb, så jeg har slengt meg med. Så ble jeg nysgjerrig på om det er flere her inne som eventuelt har tatt grønt kort? Poll kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du grønt kort (golf)?Nei, og jeg har ingen planer om å ta det, ever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har du grønt kort (golf)?Jeg fikk også tilbud om gratis kurs via jobb. Gikk kurset, tok teoriprøven og øvde en del. Det året kom vinteren til Trondheim i midten av oktober, så jeg rakk aldri å spille opp. Året etter flyttet jeg til Oslo.
![]() |
![]() |
#5 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Har du grønt kort (golf)?jeg tar nok om en tre år eller så tenker jeg. Sambo og eldste gutten (11) holder på å ta grønt kort denne uka her og neste.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Har du grønt kort (golf)?Forresten , hvis gutta blir veldig opptatt av golf KAN det hende at jeg gidder å ta det. Men jeg synes ikke noe om golf så jeg ser det ikke helt for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Har du grønt kort (golf)?det er fordie eldste gutten og jenta er så intr i golf at vi foreldrene nå begynner å engasjere oss en del vi og. Barna er på barnegolf hver fredag og 11 åringen en del flere ganger i uka også!
![]() |
#9 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du grønt kort (golf)?Jeg har, og spiller litt.
![]() |
#16 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har du grønt kort (golf)?Har strengt tatt ikke grønt kort, men jeg har tatt det og har hcp-kort.
![]() |
#17 |
![]() Sv: Har du grønt kort (golf)?
Jeg og, men jeg kan ikke si det høyt. Alle de nærmeste til mannen min, untatt mora hans og meg spiller golf. De synes jeg er helt teit som ikke bryr meg noe om det i det hele tatt. Liksomsport kaller jeg det |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har du grønt kort (golf)?Nei, men har tenkt tanken mange ganger.
![]() |
#20 |
![]() Sv: Har du grønt kort (golf)?
Jeg synes bare at sporten virker helt teit, det er ikke min greie i det hele tatt. Jeg kan godt legge til at jeg ikke eier tålmodighet og skal helst kunne det jeg gjør FØR jeg har prøvd. Jeg innser at golf ikke er noe for meg. Det vil bare bli banning og sverting og sure miner. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
golf, grønt kort, terrengkrokket |
|
|