|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine?Legger den her siden det er spinofftråd fra filmen, men den må gjerne flyttes.
![]() |
#2 |
Peppy!
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg har lekt enormt mye med Barbie, det er vel den lekingen jeg husker best fra barndommen. (Jeg husker vi lekte bordell, blant annet |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg var aldri særlig interessert i dukker som barn, og i alle fall ikke Barbiedukker. Ønsket meg aldri en, og har aldri eid en. Klær, hår og sånt har jeg aldri brydd meg om, hverken da eller nå, men jeg ser jo godt at det kan ha vært veldig kult for dem som var opptatt av det.
![]() |
#4 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg lekte en del med Barbie. Og jenta mi som er 9 år nå har lekt enormt mye med barbie og gjør det fremdeles!
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg hadde en haug barbier da jeg var liten og lekte kompliserte rolleleker med dem med venner (bordell hørtes jo litt gjenkjennelig ut
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineNei ikke mye. Jeg hadde noen få lignende dukker, men min mor nektet å kjøpe barbie til meg fordi hun mente det var et ufeministisk skjønnhetsideal. Husker jeg var misunnelig på søskenbarna mine som hadde sikkert 50 barbiedukker hver, et digert barbiehus og masse annet tilbehør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineNei, jeg fikk Cindy og ikke Barbie.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg ble nektet barbie av mamma og fikk av pappa.
![]() |
#9 |
can-jur
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineÅ ja!
![]() |
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg lekte med Barbie, men hun var i hovedsak søkkrik hestebonde. Jeg mekket mye utstyr til hestene, siden Barbie-hesteutstyret var en vits. Vi har ikke hatt Barbie i hus til guttene, men vi har hatt en Baby Born-dukke.
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg hadde en fantastisk svart barbiehest med fullt bøybare ledd og nydelig detaljert seletøy, som jeg lekte med i hemmelighet langt opp i tenåra mens jeg ellers dyrket en emo persona.
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg fikk barbier av farfar, 68er-foreldrene mine var litt mot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineLitt, men ikke mye og bare hvis mer frelste venninner tok initiativet. Tror ikke mine to har hatt Barbie; mulig jeg tar feil, men tror ikke det.
![]() |
#14 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg lekte enormt mye med barbie og til jeg var litt for stor. Jeg sydde og strikket klær til dem, og det var styling og rollespill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
heimføing
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineFikk aldri Barbie, men Cindy tror jeg. Lekte en del med det, men ikke så kjempeengasjert. Eller... brukte å ha den med til venninne som hadde Ken, og der lagde vi noe sjalusidrama, kan jeg minnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg lekte mye med Barbie ja. Datteren min lekte litt med Barbie da hun var litt yngre, men hun er nå 10 og har ikke lekt med Barbie på et par år i alle fall.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg lekte noe med Barbie, men jeg hadde ikke veldig mye. Jeg aner ikke hvor noe av det er nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineJeg hadde både Barbie og Cindy dukke og husker jeg lekte en del med dem sammen med en venninne i gaten. Sønnen min har ikke vært interessert i dukker utenom en søt Pippidukke i tøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
bits and pieces
|
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineLekte med Barbie ja. Eneste jeg husker var at jeg hadde Barbie bil. Regner med alt ligger i kjelleren hos foreldrene mine.
![]() |
![]() |
#20 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dineLekte mye med Barbie. Det var rollelek, frisering og styling i ett. Barbiedukkene mine er nok de som er mest brukt av lekene mine og jeg husker jeg elsket hele estetikken; klærne og det ørsmå tilbehøret som smykker og sko.
![]() |
|
|