|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Barbie-filmenEr det en morsom, ironisk voksenfilm? Eller er det en barnefilm?
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barbie filmenJeg kommer til å se den, men venter til den kommer på streaming og kan leies.
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Barbie-filmenDet er en morsom, sjarmerende, snill-satirisk film for voksne, laget av en veldig dyktig regissør og med mange gode skuespillere. Jeg er sikker på at mange barn vil synes den er morsom også. Det var så å si bare voksne på førpremieren vi var på i går.
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 21-07-23 kl 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Barbie-filmenMener det er en voksenfilm; jeg kan ta feil. Skal se den neste uke.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Barbie-filmenTil og med knerten vurderer å se denne på kino. Han er den mest seriøse 15-åringen jeg vet om. Jeg tror jeg har lyst til å se den sammen med ham, men det er mulig at jeg da må love å bli med på Oppenheimer også.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Barbie-filmen8 og 12 åringene mine har lyst å se den og jeg forsøker forklare dem at utfra det jeg har lest er det en voksenfilm.
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Barbie-filmenJeg tror ikke unger tar skade av det på noen måte, men det er jo greit å forberede dem på at den er laget for å være morsom for voksne, så det er ikke alt de kommer til å få med seg eller sette pris på. (PG-13-ratingen har den fått for «suggestive references and brief language», som ikke er noe jeg personlig synes spiller særlig rolle når jeg har vurdert om en film har passet for mitt eget barn, i alle fall.)
![]() |
#10 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Barbie-filmenJeg skal gå! Skal ha med meg jentene mine, vi er alle tre barbiefans og gleder oss vilt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Barbie-filmenMin sønn på 20 skal se den med kjæresten, om enn ikke helt frivillig |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Barbie-filmenLurte på det samme i lure-tråden. Kommer ikke til å se den.
![]() |
#13 |
heimføing
|
![]() Sv: Barbie-filmenKjørte forbi kinoen tidligere i uka da det tydeligvis var førpremiere. Det kom en knall rosa bil med BARBIE-nummerskilt som de kjørte inn dørene på kinoen. Kom forbi litt senere og det var pynta med rosa sløyfer utenfor, og jeg så ganske mange rosakledde voksne damer i retning kinoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Barbie-filmenJeg så den med min 12-åring i dag. Hen er av det modne slaget og tok nok de fleste referansene uten problemer, synes på ingen måte den var "upassende" for barn. Vi koste oss!
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barbie-filmenVi skal se den på søndag, sammen med tenåringene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barbie-filmenJeg skal se den på søndag med 17- og 12-åringen. Jeg gleder meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Barbie-filmenEn gjeng 17-åringer så den i dag og var fornøyd. Har lyst til å se den selv, men mulig jeg venter til den strømmes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Barbie-filmenJeg har sett den sammen med en venninne i dag, koste meg!
![]() |
#20 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Barbie-filmen14 åringen så den i går og likte den. Hun sa de fleste var jenter/damer på hennes alder eller eldre. Hun dro i barbiegenser kjøpt på Primark i ferien og rosalakkede negler. Og jeg så mange tenåringsjenter i rosa klær utenfor når jeg hentet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|