|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva slags strømpebukser til hva?Jeg har en skuff full av strømpebukser som jeg aldri bruker. Hva bruker man de forskjellige til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva slags strømpebukser til hva?Oj, du har mange! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva slags strømpebukser til hva?Jeg bruker tjukke svarte fra sist i september og ut mai. Hudfargede juni til september.
![]() |
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva slags strømpebukser til hva?Det viktigste spørsmålet er om du liker strømpebuksene, eller kanskje det aller viktigste er at de passer deg (ikke er for små eller for store, siger eller har andre feil).
![]() |
#5 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva slags strømpebukser til hva?Jeg har to par strømpebukser, et par mørk grønne som jeg bruker til julekjolen og et par hudfargede til andre anledninger. Det hender jeg bruker kjole i sommerhalvåret, men er det med bare bein. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hva slags strømpebukser til hva?Det jeg egentlig lurer på er jo hvilke regler som gjelder. I hermetegn, for jeg skjønner jo at dette ikke er nedfelt i norsk lov. Noen steder på nettet står det at hudfargede strømpebukser er en dødssynd. Og jeg finner ingen bilder som viser en grå glitterstrømpebukse sammen med en passende kjole - og jeg aner ikke hva slags kjole man bruker med en grå glitterstrømpebukse. Jeg har lyst til å bruke det jeg har, men er helt dust på hva jeg kan bruke til hva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva slags strømpebukser til hva?
Ei grå glitterstrømpebukse kan du bruke til en svart finkjole f.eks. Eg brukar stort sett svart, tett strømpebukse til kjolar til kvardags og tynn svart strømpebukse til festlige anledninger. Og har brukt hudfarga tynn til blå julekjole, sjølv om Jan Thomas seier det er no-go. Mai-september er strømpebukselaust
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva slags strømpebukser til hva?Høres ikke ut som om du trenger så mange.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva slags strømpebukser til hva?
![]() |
#10 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva slags strømpebukser til hva?Om farger så er min regel at enten går jeg for match (lik farge på kjole/skjørt og strømpebukse) eller kontrast. Ikke noe som er nesten likt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva slags strømpebukser til hva?Grå med glitter er fint til svart og rødt ja. Grå kan være kult til gult?
![]() |
#12 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva slags strømpebukser til hva?Rute- og stripestruktur er sånt som jeg tenker kan være fint til enkle hverdagskjoler og -skjørt, gjerne i ull, på vinteren.
![]() |
#13 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva slags strømpebukser til hva?:stikker: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|