Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

App for kollektivtransport i Gøteborg

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-24, 11:25   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

App for kollektivtransport i Gøteborg

Hva trenger jeg for enkelt å navigere mellom de kollektive transportmidlene i Gøteborg?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-24, 11:30   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: App for kollektivtransport i Gøteborg

Västtrafik To Go har jeg brukt.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-24, 12:26   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enda så mye jeg er i Gøteborg, så er min eneste saksopplysning at man kan kjøpe billett med helt vanlig kort på trikken (svenskene skjønner ikke ordet trikk, for på svensk heter det spårvagn).

Gammel 30-06-24, 12:37   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Vi brukte den appen i fjor sommer, og det fungerte bra. Jeg mener å huske brukergrensesnittet var litt mer klønete enn hos Ruter, så jeg holdt stadig på å glemme å legge inn at ungene reiste gratis med voksen, men ellers veldig lettvint.

Gammel 30-06-24, 13:04   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Vi også. Og vi har bare kjøpt tredagers-billetter. Null stress, håper vi ikke har sneket.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-24, 14:03   #6
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vurderer egentlig Gøteborgkortet som inkluderer billetter. Men tenker til rutetider etc.

Gammel 30-06-24, 14:44   #7
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Men forsøker se mer nå, og det er veldig vanskelig å finne noe ryddig informasjon nå om Gøteborgkortet faktisk. Ser ut som om det nå heter Gøteborg City Pass, og det står ikke egentlig noe sted at det inneholder inngang Liseberg og ubegrenset reise kollektivtransport, såvidt jeg ser. Noen med fersk erfaring?

Kanskje heller gå for tredagersbillett? Det ser ut som om lillebror trenger egen billett, han reiser ikke gratis med meg?

Gammel 24-07-24, 09:46   #8
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hei fant du ut av dette?
Såvidt jeg forstår går barn til 6 år gratis uansett, og ungdom (7-19) gratis også på tredagersbillett dersom en voksen aktiverer dette i billetten sin.

Vi kjøpte dagsbillett da vi var der sist og trodde 13-åringen gikk gratis på denne, men nå når jeg vurderer å reise dit igjen for litt lengre opphold ser jeg litt nøyere på appen for tredagers billett og ser at det kanskje må aktiveres. Gjorde dere det?

Gammel 24-07-24, 23:25   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Ja. Jeg kjøpte tredagerskort og gikk inn og la til en ungdom. Det var ikke vanskelig.

Gammel 24-07-24, 23:29   #10
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Supert, takk!

Gammel 26-07-24, 13:22   #11
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Den aktiveringa for å ha med barn/ungdom varer bare 90 minutter, så det må gjentas innimellom. Det er veldig enkelt, da, så ikke noe problem, jeg ble bare så forvirra av at ungene plutselig forsvant fra billetten!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.