|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: App for kollektivtransport i GøteborgEnda så mye jeg er i Gøteborg, så er min eneste saksopplysning at man kan kjøpe billett med helt vanlig kort på trikken (svenskene skjønner ikke ordet trikk, for på svensk heter det spårvagn).
![]() |
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: App for kollektivtransport i Gøteborg
Vi brukte den appen i fjor sommer, og det fungerte bra. Jeg mener å huske brukergrensesnittet var litt mer klønete enn hos Ruter, så jeg holdt stadig på å glemme å legge inn at ungene reiste gratis med voksen, men ellers veldig lettvint.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: App for kollektivtransport i Gøteborg
Vi også. Og vi har bare kjøpt tredagers-billetter. Null stress, håper vi ikke har sneket.
![]() |
![]() |
#7 |
I mål
|
![]() Sv: App for kollektivtransport i GøteborgMen forsøker se mer nå, og det er veldig vanskelig å finne noe ryddig informasjon nå om Gøteborgkortet faktisk. Ser ut som om det nå heter Gøteborg City Pass, og det står ikke egentlig noe sted at det inneholder inngang Liseberg og ubegrenset reise kollektivtransport, såvidt jeg ser. Noen med fersk erfaring? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: App for kollektivtransport i GøteborgHei fant du ut av dette?
![]() |
#11 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: App for kollektivtransport i GøteborgDen aktiveringa for å ha med barn/ungdom varer bare 90 minutter, så det må gjentas innimellom. Det er veldig enkelt, da, så ikke noe problem, jeg ble bare så forvirra av at ungene plutselig forsvant fra billetten!
![]() |
|
|