|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?http://e24.no/makro-og-politikk/article1945853.ece
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteundragelser?Forkastelig.
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteundragelser?Det er ingen god moral han viser frem med dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Dette er bare forferdelig trist og en smule flaut. Måten Ditlev-Simonsen har opptrådt på i forbindelse med denne saken gjør det ikke akkurat noe bedre. Høyre som parti har en stor jobb å gjøre for å rydde opp i dette.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Skattesnusk og unndragelser er forkastelig uansett hvem som står for det. Men, at en politiker klarer å drive slik er for meg helt uforståelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Jeg er ikke halvparten så sjokkert over unndragelsene som jeg er over at noen mener at det er ok og akseptabelt at han deltar i valgkampen og har tillitsverv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?At det er 20 år siden er irrelevant for hvor forkastelig det er. I tillegg satt han vel i finanskomiteen, var forsvarsminister og "what not" denne tiden så det forsterker bare det umoralske. |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Helt på trynet.Han bør trekke seg fra valgkampen og betale tilbake det han skylder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Han bør legge alle kort på bordet og betale det han skylder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?
På radioen hørte jeg en som sa at det ikke var sikkert at de mistet så mange velgere på dette. Høyres kjernevelgere ville kanskje ikke reagere på dette på samme måte som f.eks SV's velgere og dermed ville ikke skadeomfanget for høyre bli så stort. |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Å påstå noe slikt er jo en direkte fornærmelse mot de som stemmer høyre jo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Han bør være utrolig flau. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Jeg bor ikke i Oslo, men jeg stemmer ikke på noen som forsarer slikt. Jeg er tradisjonell Høyre velger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Jeg blir kvalm altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Det var da fælt som alle hisset seg opp over dette. Jeg trodde det var en forutsetning å være en korrupt svindler for å få bli høyre-ordfører i Oslo jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Borte
|
Jeg er sikker på at du har ganske mange høyrevelgere på din side i det argumentet, så det er ingen grunn til panikk i høyre.
![]() |
#19 |
Mother of Dragons
|
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hva synes man om Ditlev-Simonsens skatteunndragelser?Det forkastelig og respektløst, og enda mer respektløst over både velgere og kollegaer i partiet at han ikke trekker seg fra valgkampen. Når det er sagt så føler jeg på meg at dette igjen kommer til å bli en sak hvor media kommer til å grafse og grave i det så lenge at til slutt sitter halve Norge igjen med bare sympati for fyren. Vi har fått høre om det, vi har fått høre hva andre mener om det og vi har fått høre at fyren ikke har integritet nok til å skamme seg eller respekt nok til å trekke seg. Skulle ønske man kunne sette punktum der og ikke nok en gang tvære alt om igjen og om igjen i avisene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|