|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Har du takvifte?Vi trenger en takvifte på soverommet. Det blir så enormt tett der inne, men jeg trenger litt erfaringer. Mine stammer bare fra sånne klassiske beist med tre tulipanformede glasskupler under, masse mørkt tre og messing fra USA.
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Har du takvifte?Vi hadde det i den aller første leiligheten vår, som var på 29 kvm og hadde sørvendte vinduer og sovehems. Det var i hvert fall veldig effektivt. (Vår vifte var ellers både stygg og litt bråkete, så jeg har ikke noen tips der.)
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har du takvifte?Nei, men etter litt googling fant jeg ut at jeg har lyst på, og at de definitivt ikke er like stygge som de var på åtti- og nittitallet.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du takvifte?
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har du takvifte?Enn så lenge er jeg på google-nivå.
![]() |
#6 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du takvifte?Vi har slike stillegående vifter i ferieleiligheten vår, de er hvite, bråker ikke, har lyskuppel integret og har en fjernkontroll for operasjon. Så det finnes. Jeg vet ikke merket, desverre.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du takvifte?Sånn ser den jeg har kjøpt ut:
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du takvifte?Nei, men har en dyr og god vifte som står på gulvet på mitt soverom.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du takvifte?Ja, og det er virkelig noe av det beste kjøpet vi har gjort! Vi kjøpte først én som vi var veldig fornøyde med, men så måtte vi bytte fordi vi satt inn skap og da var bladene på den gamle for lange. Hvis/når vi flytter kommer vi til å kjøpe ny der vi skal bo.
![]() |
![]() |
|
|