|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dagens BA (Bergensavisen) på papir i OsloHei, |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Dagens BA (Bergensavisen) på papir i OsloSist eg var ute i tilsvarande ærend, var Narvesen mellom Nationaltheateret og Klingenberg (på hjørnet, ved trikkestoppet) fasiten. Men det er nokre år sidan.
![]() |
![]() |
#3 |
Musk
![]() Sv: Dagens BA (Bergensavisen) på papir i Oslo
Ja, stemmer. De pleier å ha godt utvalg, men tar bare omvei (med bagasje inkludert bunad) hvis jeg VET at den er der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Musk
![]() Sv: Dagens BA (Bergensavisen) på papir i OsloRingte Narvesen. Det selges ingen lokalaviser på papir i Oslo lenger, ikke BT en gang. Siste mulighet er om noen av dere skal reise fra Bergen til Oslo i dag og er på Gardermoen ca kl 15:00 og kan ta med en til meg. Det er jo lov til å håpe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Dagens BA (Bergensavisen) på papir i OsloKanskje BA kan sende siden med annonser på Mail om du forklarer situasjonen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Dagens BA (Bergensavisen) på papir i OsloKanskje noen i Bergen kan kjøpe BA til deg og sende deg? Jeg skjønner du ikke får den i dag da, men om du skal gi den i gave, så kan gaven komme forsinket.
![]() |
#7 |
Musk
![]() Sv: Dagens BA (Bergensavisen) på papir i OsloJeg har fått tak i en som jeg har til senere. Hadde bare vært gøy å ha den med i original i dag og levere til brudeparet når jeg kommer. Men går det ikke, så har jeg i alle fall prøvd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Musk
![]() Sv: Dagens BA (Bergensavisen) på papir i OsloSånn; Da har jeg gjort alt som er mulig: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|