|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ForholdHva ville dere følt om en av bestevenninnene dine ble sammen med fetteren din som du selv har et nært forhold til (som en bror). Er det udelt gøy/positivt/hyggelig? Eller noe du tenker vil kunne skape drama? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
guru advisor
|
![]() Sv: forholdJeg tenker at så hyggelig at de har funnet kjærligheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: forholdDet hadde ikke vært noe problem så lenge de hadde det bra sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: forholdVeldig hyggelig, også håper jeg du spør fordi du har blitt sammen med fetteren til din venninne.
![]() |
#6 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: forholdJeg tenker at det hadde vært veldig hyggelig.
![]() |
#8 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: ForholdDet er jo hyggelig da folk finner seg en partner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forhold
Vel, det er jo akkurat dette jeg tenker på ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: ForholdBare hyggelig. Ingen av mine venninner er dramaskapere, og det er ikke jeg heller. Å bli uvenn med noen er så langt fra min virkelighet at jeg tenker ikke tanken en gang.
![]() |
#11 |
Leser
|
![]() Sv: ForholdDet kan være slik at hvis to personer er nær deg og finner sammen i et nytt forhold (venner, kollegaer, kjærester etc), kan ting mellom dem påvirke deg. Tror det er det du spør om? Og ja, det skjer - om det er positivt, negativt eller bare litt sånn ... nøytralt kan være vanskelig å forutsi
![]() |
#12 |
Flawsome
![]() Sv: ForholdJeg hadde syntes det var stor stas og veldig hyggelig både dersom det var snakk om fetteren min, eller broren min for den saks skyld. Og så hadde jeg ønsket dem et langt og lykkelig forhold, og ikke tatt eventuelle sorger og drama på forskudd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: ForholdJeg tenker det er veldig hyggelig rett og slett.
![]() |
#14 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: ForholdDet kjem veldig an på personlegheita til dei involverte og er umogleg å sei noko generelt om. Eg har venner der eg ville tenkt «udelt positivt» og andre venner der eg ville tenkt «hjelp, korleis skal dette gå!?» For dei siste tilfella, ville det ikkje nødvendigvis berre handla om eventuelt brot i framtida, men og om magekjensle sa at dette var god match. Eg tenker og at ein kan kjenne seg litt tilsidesatt, viss to av dei nærmaste blir kvarandre sine nærmaste. Og at det er legitimt og ein ærleg sak å ha slike kjensler og, utan å vere småleg.
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: ForholdUansett har man ikke noe med hvem andre blir sammen med, med mindre det er ens egen partner.
![]() |
![]() |
#16 |
Leser
|
Men hun spør jo om hva andre hadde følt? Det er jo noe helt annet enn "har man ikke noe med". Det siste er jo at man har rett til å bestemme ting, men følelser har man jo uavhengig av det.
![]() |
#17 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: ForholdEn venninne av meg ble sammen med en gammel venn av meg. Jeg passet veldig på ikke å involvere meg i begynnelsen, type fortelle ting om den ene til den andre, uttale meg om jeg trodde dette kunne bli noe etc., men nå når de har vært sammen nesten et år, er det bare superkoselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Librocubicularist
|
Nei, men det betyr ikkje at ein ikkje kan kjenne på blanda kjensler knytta til det. Det er lov å ha kjensler rundt eit slikt forhold, særleg viss det fører til at relasjonane til dei aktuelle endrer seg for ein sjølv personleg. Det betyr ikkje at ein skal blande seg inn og handle på desse kjenslene.
![]() |
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: ForholdJeg hadde blitt glad om begge var folk jeg hadde genuint gode relasjoner med, og ingen av dem hadde historikk med drama rundt seg. (Jeg har plenty nok med folk jeg er glad i, som også lager halloi rundt seg, med andre enn meg, og ville ikke blitt udelt begeistret for mer sånt).
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: ForholdJeg har to venner som går litt raskt igjennom forhold for å si det slik, og jeg var ikke overvettes begeistret når de fant hverandre, nei. For det gikk jo ikke, og nå er alle vennesammenkomster kompliserte. Jeg elsker dem begge, men syns ikke det var en god ide at de datet.
![]() |
|
|