|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?Jeg kom til å tenke på det da jeg sjekket yr for morgendagen. Er det uvanlig mildt i år, eller er det bare her? Eller er det vanlig at det er slik her, bare at jeg har glemt det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?Her er det sånn 15–17 grader hver dag for tida. Men det er Sør-England, da.
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?Det var ti grader etter solnedgang i dag, og da undret jeg meg litt og tenkte er ikke det ganske mildt i oktober? Jeg bor i Oslo.
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?Uvanlig mildt her også. Opp i 13 grader i dag. Akkurat nå er det 7,5 grader her hos meg, etter kl 23 på kvelden. Og vanligvis på denne tida, får vi den første snøen.
![]() |
#8 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?For 17 år siden gikk jeg hjem.fra overtidskontroll i t-skjorte først i november fordi det var så mildt. 2 uker etterpå var det frost og minusgrader.
![]() |
#9 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?
Bor samme sted som Palmen, Oslo. Men det har vært morgener med rim på taket og kaldt litt tidligere i oktober.
![]() |
#11 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?Jeg har stått og sett på fotballkamp i shorts i oktober tidligere år, og jeg er en frysepinn. Noen ganger har vi jo hatt 10 plussgrader i januar også, så det er vel sånn som skjer innimellom? Nyter at det er en varmeperiode nå.
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?
Joda, det varierer jo. Og temperaturen er nok ikke så uvanlig til her å være. Men at det ikke er under 10 om natten heller er nok litt mer uvanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?Jeg dro da 9 åringen på akebrett på Halloween i fjor.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?Det har vært/er uvanlig mildt her også. Vi har hatt 1-2 frostnetter, for en uke eller noe slikt siden. I går da jeg først så dette innlegget, på ettermiddagen, hadde vi ti grader. Nå er det 3 grader ser jeg, og har vært kaldere i natt.
![]() |
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?Her er det minusgrader (såvidt) kanskje halvparten av nettene? Litt utenfor Oslo. Det er ganske annoying, for de idiotiske varmekablene på soverommet er enten av eller på, null termostat. Det er altfor varmt å ha de på de varme nettene, men for kaldt å ikke ha det de kalde nettene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?Jeg er en som kanpt ser på værmelding og gradestokk. Tarre som det kommer!
![]() |
#17 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?Er i Alicante området i Spania denne uken. Her er det 20-25 grader på dagtid. Har visst værtv uvanlig dårlig vær denne uka da med skyer og regn. (ikke hele tiden heldigvis) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?Jeg er overlykkelig over de milde høsttemperaturene. Går ute med tynne joggesko og en genser på enda. Bruker mindre enn halvparten strøm i døgnet sml med oktober i fjor. Håper på en mild vinter i år!! Hilsen vinter- og snøhater. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?Jeg synes det er mest interessant å se på faktiske forhold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvordan er temperaturen der du bor for tiden?Kl fem var det seks varme her, midt i Buskerud. Nå er klokka 10:00, og det er 9 ° her. Det er veldig deilig for tida.
![]() |
|
|