|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Fysiske bilder i konfirmasjon - hva er lurt å bestille?Jeg fikk tips om at det å henge opp en del bilder av konfirmanten i selskapslokalet kan være med på å gjøre det mer personlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fysiske bilder i konfirmasjon - hva er lurt å bestille?Optimalprint.no har 50% på fotoplakater nå, kanskje det er en mulighet?
![]() |
#3 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Fysiske bilder i konfirmasjon - hva er lurt å bestille?Jeg gikk bare på selvbetjeningsautomaten på Japan Photo og printa ut en haug der. 15x15, tror jeg. Noen hang vi på veggen, resten la vi på hver gjesteplass.
![]() |
#4 |
Trøtt
|
![]() Sv: Fysiske bilder i konfirmasjon - hva er lurt å bestille?Ikke det samme, men jeg hjalp til i en konfirmasjon i går hvor de hadde prontet MANGE bilder av kontirmanten i polaroid-stil og hengt i klyper på snorer som hang ned fra taket. Det ble en liten foto-gardin, som folk flokket seg rundt og så på og snakket om. Skikkelig kult.
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fysiske bilder i konfirmasjon - hva er lurt å bestille?For et år siden hadde vi navnefest med polaroid bilder på bord, og som bordkort. Synes det er mye kulere med den type utskrift enn vanlig 10*15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Fysiske bilder i konfirmasjon - hva er lurt å bestille?Vi har også hatt en TV i lokalet, der vi har vist bildeserie med bilder av konfirmanten gjennom hele livet. Det vi har printet ut og hengt på veggen har vi printet ut på printer hjemme, på bildepapir.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Fysiske bilder i konfirmasjon - hva er lurt å bestille?Vi brukte også polaroidstil på de bildene vi hadde. Vi hadde de hengende på bånd med små klyper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fysiske bilder i konfirmasjon - hva er lurt å bestille?Fotoknutsen har ofte gode tilbuder, men vær litt obs på at de fort bruker 2 uker på levering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Klar
|
![]() Sv: Fysiske bilder i konfirmasjon - hva er lurt å bestille?Disse polaroid-bildene, er de bittesmå eller kan de være litt større? Jeg syns de små blir så innmari små, hvis de skal henge litt unna der folk oppholder seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Fysiske bilder i konfirmasjon - hva er lurt å bestille?Usikker på størrelser, men man må nok gå bort til de for å se uansett, med mindre du kjører plakatstørrelse.
![]() |
|
|