|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Oppskrift på en kul, oversized vest?Jeg har sett på weekend slipover fra petite knit, men lurer på om det finnes noe annet som også er kult? Gjerne noe raskt å strikke.
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Oppskrift på en kul, oversized vest?Henger her og venter på tips. Liker vester, hater å strikke ermer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Oppskrift på en kul, oversized vest?Jeg har tenkt å strikke denne (fins også i tynnere variant). https://www.petiteknit.com/no/collec...chunky-edition |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på en kul, oversized vest?Novembervest er fin å strikke frem og tilbake siden det er patentstrikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Oppskrift på en kul, oversized vest?
Ja, så på den også. Men siden den er frem og tilbake så er den litt nedpå lista for meg.
Godt poeng, men tar ikke patentstrikk evig med tid?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Oppskrift på en kul, oversized vest?Jeg strikket Lulu slipover til en kollega som ble veldig fornøyd. Den var rask og enkel å strikke, men ja, det er frem og tilbake.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Oppskrift på en kul, oversized vest?
Jo, det gjør det. Men det blir veldig fint.
![]() |
![]() |
#9 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på en kul, oversized vest?Jeg kan på det varmeste anbefale alpakka følgetråd som et alternativ til mohair!
![]() |
|
|