Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Fugler til besvær. Og hva bor under terrassen min?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-25, 22:10   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Fugler til besvær. Og hva bor under terrassen min?

Bor i første etasje i blokk. Alt jeg har av blomster på terrassen blir endevendt av fugler. Det som står foran inngangsdøra får stå litt mer i fred, men de herjer der også.
Hadde noen sitteputer ute i høst og jaggu pirka de hull i de også.

Er det noe jeg kan henge opp som kan holde de på avstand?
De er altså ikke snauere enn at jeg hadde en måsunge på vei inn terrassedøra i fjor.

Og så oppdaget jeg små hull/innganger til under terrassen min da jeg var ute og rakte i dag. Vil tro at mus og rotter trenger mye mindre hull for å skvise seg inn. Har aldri sett noen heller.
Men pinnsvin kanskje? De har jeg hvertfall sett rundt blokka.

Gammel 06-04-25, 22:22   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fugler til besvær. Og hva bor under terrassen min?

CDer i hyssing/,tråder for å holde de vekk?

Gammel 07-04-25, 08:02   #3
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fugler til besvær. Og hva bor under terrassen min?

Vånd, eller jordrotter graver ganger under jorda. Vi hadde en som forsynte seg av bokashien vår, den flyttet når naboen fikk hund.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.