|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() En veldig god bodylotion?Jeg leste nettopp en test i New York Times av ulike bodylotions, og siden mange av dem ikke selges i Norge, så ble jeg inspirert til å lage en tråd med varianter man få tak i her.
![]() |
#2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Har du forsøkt L'Occitaine? Jeg fikk en av deres for noen år siden og likte den veldig godt på litt vintertørr hud. Jeg husker ikke hvilken det var, men den var i en boks og hadde konsistens lik de fra Body Shop. Jeg tror det var den blå av disse to her (dropper bilde for det er digert).
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Litt harry boks, kanskje, men jeg liker denne, ikke minst fordi huden min blir betydelig mindre tørr enn med andre kremer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Jeg liker denne |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Jeg liker denne - samme butter du har likt før, men med sitrusduft. https://www.thebodyshop.no/body-butt...saAr6BEALw_wcB
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: En veldig god bodylotion?
Jeg bruker den med hvitt lokk og grønn skrift fra samme merke. Green Tea eller noe sånt. Gir god fukt, akkurat passe med lukt, trekker fort inn.
![]() |
#8 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Elisabeth Arden Eight Hour body cream 400 ml. Ikke så lett å finne, har alt du ber om bortsett fra utseende.
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Den brukte jeg i mange år før jeg i år kjøpte den med sitrus. Tenkte den passet til Tallulahs krav. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
superbruker
|
Den bruker jeg også. Bytter på den og en Nivea krem. Jeg kjøper den på Normal. De er absolutt billigst på den.
![]() |
#11 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Mørkegrønne fra Rituals bruker jeg, syns lukten er mild og fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Canoderm 5% er den som er absolutt best, med tanke på å fungere godt, men vet ikke om den møter noen av kriteriene dine.
![]() |
#15 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Ikke superfin å se på, men kjempebra konsistens fordi den har olje i seg. Og jeg elsker lukten, den er litt sånn eterisk olje mer enn parfyme.
![]() |
![]() |
#16 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg bruker også denne akkurat nå og synes den er god slik du beskriver. Den kunne kanskje gitt enda litt bedre fukt til tørr vinterhud, så jeg henger i tråden for tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
+1 på denne. Den er tykk og fet, men blir ikke liggende utenpå huden etterpå. Jeg har nesten fiskeskjell hud på leggene og denne fungere veldig bra.
![]() |
#18 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Hvis du virkelig vil ha luksus, anbefaler jeg bodylotion fra Byredo. Veldig god, nydelig flaske og mange gode dufter. Det er imidlertid en forutsetning at du finner en duft du liker, for denne lukter så mye at du faktisk kan droppe parfymen. Da sparer du litt av prisen inn igjen. Hehe. Selv foretrekker jeg Nivea men bruker en parfyme fra Byredo. Fikk dog en sånn bodylotion i gave en gang, og det var virkelig en luksuriøs opplevelse. Godt utvalg på Gimle parfymeri hvis du ønsker å prøve duftene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
intro
|
![]() Sv: En veldig god bodylotion?Jeg bruker kun Body Shops body butter med avocado eller (helst) oliven. Har sverget til sistnevnte helt siden jeg fikk det i endelig-gravid-gave av Xian for 19 år siden.
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
Hmmm, jeg har faktisk snust på noen av parfymene fra byredo og de er jo helt vilt dyre. Men jeg vet ikke helt om regnestykket går i pluss om jeg bytter til bodylotionen.
![]() |
|
|