|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg drømmer om en sommerkjole, og fant en nydelig, men for dyr kjole. Hva drømmer du om å kjøpe akkurat nå? Legg med link eller bilde.
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Drømmer om å ha ork til å kjøpe ny bukse. Men blir sliten av å tenke på å dra og prøve etter jobb. Kanskje jeg får det til i løpet av helga (har jeg tenkt siden påske omtrent). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Altfor mye.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 28-05-25 kl 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?https://www.nike.com/no/en/t/dragoy-...gGz/FD8413-600
![]() |
![]() |
#6 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg ønsker meg en svinedyr symaskin, men det utgår i år grunnet ekstrembaksmell på skatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg ønsker meg en ny olabukse. Er for lat til å gidde å gå i butikken og lete etter riktig form og farge, og så prøve i prøverom.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Valp. Alltid valp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg har ønsket meg en smelldyr regnjakke. Min helårsjakke med uttagbart for (også av det svindyre slaget) gir meg etter 3 hele år litt kvalmebyger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Akkurat nå har jeg lyst på denne: https://www.viencompagniet.no/produc...tagonal-cloche |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Ønsker meg også fuglelampe fra Seletti, ekornlampe fra Kare design, jumpsuit, et sommerlig midi- eller maxiskjørt, lyse sandaler med platasåle, og hvite sneakers med platåsåle.
![]() |
#12 |
koko
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Microplane mandolin er igrunn det einaste eg har på ønskelista akkurat no.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg ønsker meg valp. Alle ungene flytter ut for å studere nå til høsten, så jeg trenger en hund til selv om jeg har tre fra før (to er gamle, så det er begrenset hvor lenge jeg kommer til å ha fire). Derfor flytter det inn en liten veldig søt labradorjente om en liten uke. Husets tredje, men man får jo aldri nok labradorer. Håpet er at de to gamle godt dresserte labradorene kan lære opp den nye i god labradoroppførsel, men jeg innser at det er en risiko for at terrierfrøken Gjørsomjegvil kan ha andre planer på det området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?
Oh, de var fine!
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Jeg tror jeg også ønsker meg valp, eller hund da.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?En rød Porsche 911.
![]() |
#18 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?
Jeg fikk en genser derfra i gave til 50-årsdagen min i januar. veldig fornøyd, bodde i den omtrent i vintermånedene. Har avnuppet den litt en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Frida shorts fra frøken Dianas salonger, for eksempel. Jeg har buksene og vet de sitter penere enn det meste annet jeg har forsøkt.
![]() |
#20 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?Ønsker meg nye løpesko. Både mølleskoene og uteskoene er til de grader utgått på dato, hull i begge parene og trolig ikke noe demping igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|