Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva ønsker du deg akkurat nå?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-25, 18:11   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Hva ønsker du deg akkurat nå?

Jeg drømmer om en sommerkjole, og fant en nydelig, men for dyr kjole. Hva drømmer du om å kjøpe akkurat nå? Legg med link eller bilde.

Denne drømmer jeg om;

https://www.wyselondon.com/en-no/pro...gxMjQ4Njg3NDcy

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 18:54   #2
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 313
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?

Jeg drømmer om å ha energi nok til å drømme om sommerkjole
..

Heilo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 19:23   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drømmer om å ha ork til å kjøpe ny bukse. Men blir sliten av å tenke på å dra og prøve etter jobb. Kanskje jeg får det til i løpet av helga (har jeg tenkt siden påske omtrent).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 19:29   #4
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Altfor mye. Blant annet Stelton brus i brunt for den hadde passet perfekt på kjøkkenet mitt.

Sist redigert av frukt : 28-05-25 kl 22:41.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 19:51   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

https://www.nike.com/no/en/t/dragoy-...gGz/FD8413-600

Nike Dragonfly piggsko. I den fargen.

Men de er dyre, og jeg har enklere piggsko, i kjedelig svart...

Gammel 28-05-25, 19:55   #6
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg ønsker meg en svinedyr symaskin, men det utgår i år grunnet ekstrembaksmell på skatt.

Det jeg har råd til er å etablere fast syhjørne i stuen, sånn at spisebordet frigjøres. Symaskinen jeg allerede har får holde ett år til.

Har allerede brukt penger på en helt nødvendig oppgradering av bærbar PC. Sparte 3000,- på å kjøpe den på kampanje.

Skal også ta synstest og vente på mulig salg av briller.

Om jeg har penger til overs kommer jeg til å vente på sommersalget.

Er med på kampanjen med å bare kjøpe fem plagg per år, men jeg har kjøpt en del stoff jeg kan sy skreddersydde plagg av.
Kjøper bare naturmaterialer.

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 20:01   #7
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ønsker meg en ny olabukse. Er for lat til å gidde å gå i butikken og lete etter riktig form og farge, og så prøve i prøverom.

Gammel 28-05-25, 20:02   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Valp. Alltid valp.

En jakke jeg kan bruke med sommerkjoler, men jeg vet ikke hva jeg vil ha, og håper jeg går ned litt til i vekt i løpet av året så vil ikke ha noe dyrt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 20:17   #9
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ønsket meg en smelldyr regnjakke. Min helårsjakke med uttagbart for (også av det svindyre slaget) gir meg etter 3 hele år litt kvalmebyger.
I styrtbygene i går, bestilte jeg den jeg ønsket meg, og planen er at den 3 år gamle skal få henge fint med foret i og tas frem med glede når vintertemperaturer står på agendaen.

Ja, også ønsker jeg meg en i overkant dyr jobbveske, men tror den skal få vente litt siden jeg bestilte jakken. Men om ikke jakken passer, så kanskje det blir veske i stedet.

Litt nye sommerklær trengs virkelig, men der er jeg gniten og kjøper ikke dyrt, sommeren faller stort sett på en torsdag med fullmåne, og de er det ikke mange av.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 20:51   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå har jeg lyst på denne: https://www.viencompagniet.no/produc...tagonal-cloche

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 22:45   #11
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Ønsker meg også fuglelampe fra Seletti, ekornlampe fra Kare design, jumpsuit, et sommerlig midi- eller maxiskjørt, lyse sandaler med platasåle, og hvite sneakers med platåsåle.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 23:58   #12
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Microplane mandolin er igrunn det einaste eg har på ønskelista akkurat no.

Nei, vent no litt. Eg ynskjer meg (og treng) nye fjellsko også.

Gammel 29-05-25, 07:33   #13
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Butler og mindre pupper.
Men sånn egentlig ønsker og trenger jeg nok mest en ny carmtvannsbereder.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 09:03   #14
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg valp. Alle ungene flytter ut for å studere nå til høsten, så jeg trenger en hund til selv om jeg har tre fra før (to er gamle, så det er begrenset hvor lenge jeg kommer til å ha fire). Derfor flytter det inn en liten veldig søt labradorjente om en liten uke. Husets tredje, men man får jo aldri nok labradorer. Håpet er at de to gamle godt dresserte labradorene kan lære opp den nye i god labradoroppførsel, men jeg innser at det er en risiko for at terrierfrøken Gjørsomjegvil kan ha andre planer på det området.

Jeg trenger en ny olabukse siden jeg kun har en hel, en som er lappet flere steder og knapt henger sammen og en som er ubehagelig å ha på, men det er et ork å kjøpe slik, så det utsettes. Egentlig bare tull siden jeg vet hvilket merke, modell og størrelse jeg skal ha, butikken ligger en liten biltur unna og jeg kan parkere utenfor døra, men likevel er det et ork. Det gjelder kleskjøp ellers også.

Når det gjelder ting og utstyr til huset, er vel heller saken at jeg ønsker meg færre ting enn jeg har. Det pågår derfor en kontinuerlig opprydding. Terskelen for å kjøpe nye ting, er derfor skyhøy for tiden.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 09:07   #15
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

https://www.nike.com/no/en/t/dragoy-...gGz/FD8413-600

Nike Dragonfly piggsko. I den fargen.

Men de er dyre, og jeg har enklere piggsko, i kjedelig svart...

Oh, de var fine! Jeg trenger ikke piggsko, men trenger den fargen på noen joggesko.

Jeg ønsker at motebildet endres, slik at jeg kan finne noe jeg føler meg vel i uten å bruke timesvis i butikker for å finne noe, siden jeg synes det er så blæh å gå i butikker.

Gammel 29-05-25, 09:24   #16
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg også ønsker meg valp, eller hund da.
Hadde en i 12,5 år . Men må tenke godt igjennom.

Og så ønsker jeg meg en topp fra Kashmina. Det er jo steike dyrt der så lurer på om noen av dere har kjøpt noe derifra og er fornøyd med kvaliteten.

Gammel 29-05-25, 09:25   #17
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

En rød Porsche 911.

Gammel 29-05-25, 09:28   #18
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Og så ønsker jeg meg en topp fra Kashmina. Det er jo steike dyrt der så lurer på om noen av dere har kjøpt noe derifra og er fornøyd med kvaliteten.

Jeg fikk en genser derfra i gave til 50-årsdagen min i januar. veldig fornøyd, bodde i den omtrent i vintermånedene. Har avnuppet den litt en gang.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 09:34   #19
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frida shorts fra frøken Dianas salonger, for eksempel. Jeg har buksene og vet de sitter penere enn det meste annet jeg har forsøkt.

Gammel 29-05-25, 09:41   #20
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Ønsker meg nye løpesko. Både mølleskoene og uteskoene er til de grader utgått på dato, hull i begge parene og trolig ikke noe demping igjen.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.