Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Strømpebukse i hudfarge

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-25, 13:52   #1
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Strømpebukse i hudfarge

Når man først må ha en strømpis som skal "se ut som hud" - hva fins på markedet?
Jeg hadde en tynn og veldig naturlig hudfarget med akkurat passe "glans" for mange år siden, men klarer ikke å huske/finne ut hvilket merke den var.
Den må være 20 den (evt. 15), og gjerne holde mer enn en gangs bruk. Har hatt en fra Pierre Robert nå, og den er brukt to ganger uten å få hull, men fargen er nokså blass, så ikke helt fornøyd med den.
Hold-in på mage er absolutt et pluss.

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-25, 14:38   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strømpebukse i hudfarge

Pierre Robert har mange typer tror jeg.

Gammel 01-06-25, 16:08   #3
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Oroblu har godt utvalg i strømpebukser, og finnes litt her og der. Jeg kjøpte en her om dagen på 40% rabatt, på Cubus. Ellers synes jeg Lindex har strømpebukser med god kvalitet ift. pris.

Gammel 01-06-25, 16:08   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oroblu kanskje?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-25, 20:56   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sjekket Lindex?

Gammel 01-06-25, 21:15   #6
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg har alltid vært mye mer fornøyd med kvaliteten på de dyrere Wolford-strømpebuksene når det har skjedd at det er de jeg har kjøpt.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-25, 00:31   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Lindex sine

Gammel 02-06-25, 19:42   #8
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Da skal jeg innom Lindex, og i tillegg sjekke Oroblu - er mulig at den jeg hadde en gang var Oroblu. Takk for tips!

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.