|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kostholdtips for folk som trenger å passe på av ulike årsakerJeg oppretter tråden for å kunne samle råd og tips for kosthold, f.x. ved enkelte diagnoser eller svakheter eller mål eller hva har du. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lesende
![]() Sv: Kostholdtips for folk som trenger å passe på av ulike årsaker.Jeg klarer ikke finne gode kostholdsråd for meg som går på både blodfortynnende og kolesteroldempende medisiner. Formen min tilsier at jeg burde få gjort noe, men søkingen svikter meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Kostholdtips for folk som trenger å passe på av ulike årsakerJeg satser på at du synes det er greit at jeg drar denne opp, Strå.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kostholdtips for folk som trenger å passe på av ulike årsakerJeg vil i hvert fall tipse om min vanlige kjepphest: Mange, spesielt kvinner, har for lite jod. Helsedirektoratet sier det er et folkehelseproblem. Man måler det ikke i blodprøver, så man vet ikke om det hvis man har mangel. Det påvirker stoffskiftet negativt om man har mangel.
![]() |
#6 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Kostholdtips for folk som trenger å passe på av ulike årsakerInteressant, Polyanna! Sjekket via lenken din nå, og tror jammen jeg skal ty til jodtabletter selv også.
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kostholdtips for folk som trenger å passe på av ulike årsaker.
Tenker du på hva du bør spise, eller være forsiktig med?
![]() |
#10 |
Lesende
![]() Sv: Kostholdtips for folk som trenger å passe på av ulike årsaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Kostholdtips for folk som trenger å passe på av ulike årsaker
Det kan være, jod har stor påvirkning på skjoldbruskkjertelen.
![]() |
|
|