|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva lurer du på i dag? #03Jeg lurer på hvordan jeg skal rekke å lese alle bøkene jeg vil lese før jeg stikker til Valhall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Og jeg lurer på hva du skal i Valhall?
![]() |
![]() |
#3 |
Lesende
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Men aller mest lurer jeg på hvorfor ikke kontrollpanelet ikke viser at jeg har uleste innlegg i tråder jeg abonnerer på. Det gjelder alle trådene jeg har sjekket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lesende
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03
Jeg satser på et etterliv med rødvin, god musikk og dansing, i Valhall. Veien dit er ca 300 meter fra der jeg bor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg bodde en stund i Valkyrie road i England. Det var jo ganske passende.
![]() |
#6 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Så gøy! Nå lurer jeg på om noen har bodd i (på?) noen morsomme veinavn.
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Før Valkyrie rd bodde jeg forresten i Warrior square.
![]() |
#9 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03I dag lurer jeg på hvordan man hever gjærbakst over natten, og om det finnes en ferdigvariant av dette gule som ligger på toppen av skolebrød?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Det finnes ferdig vaniljekrem ja. En fra Piano har en skolebilde utenpå pakken. Finnes i bakehylla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03
Jeg setter deigen og baker ut boller/snurrer/knuter før jeg setter dem i kjøleskapet over natta. Det blir best, synes jeg. Så tar jeg dem ut og lar dem etterheve i romtemperatur et par timer før jeg steker dem.
![]() |
#13 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg halverer gjærmengden når jeg hever over natta. Da bruker jeg også kald væske, feks melk rett fra kjøleskapet.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Nei, jeg gjør ikke det, men det er fordi at jeg ønsker at deigen skal heve raskt i romtemperatur. Den er så mye bedre å jobbe med da. Når jeg har prøvd å bake ut kjøleskaphevet deig opplever jeg at jeg må la den stå fremme så lenge for at den skal bli god å bake med at jeg likesågodt kan heve den på vanlig måte. Men, jeg er ingen ekspert.
![]() |
#15 |
koko
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Kven skreiv det brevet til meg i 1995/96. Det lurer eg på.
![]() |
#16 |
Lesende
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg lurer på om det er fortsatt vits med å beholde fjøsen på tomta til nordhuset vårt. Mye lagres der, men den begynner å bli glissen og vanskelig å vedlikeholde. Plankebiter blåses ut av vinden og hvis en takplate blåses og farer nedover i bygda kan den gjøre stor skade på husene sørafor her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg lurer på hva som skjer i Rozenkransgate 7 i helga. Bor med fult innsyn til adkomsten og det er en helt spesiell gruppe kvinner (godt voksne, i fargerike klær, ofte skjørt, med stor nett, bagger). Politiet står pent utenfor å passer på dem.
![]() |
![]() |
#19 |
Lesende
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg har de siste par årene fått en bivirkning av å spise noe med varmt animalsk fett: Det gjør innmari vondt i tenna lenge hvis ikke jeg raskt går over med tannbørsten og tanntråd og skyller munnen flere ganger med lunka vann. Kaldt vann er virkelig drepen, da stiger smertene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #03Er det normalt å klippe tåneglene i garderoben på treningssenteret? Jeg fikk litt bakoversveis må jeg si..... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|