|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Biltur i Skåne og rimelige overnattingerVi har aldri vært i Skåne (bortsett fra i området rundt Malmø), og vi har lyst å ta en bilferie i denne delen av Sverige. Gjerne også i Småland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Biltur i Skåne og rimelige overnattingerKarlstad er veldig langt nord frå Skåne, men ein fin by, for all del.
![]() |
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Biltur i Skåne og rimelige overnattingerJeg tenker heller ikke at Karlstad er i Skåne. Min erfaring er at ungdomsherberger og campinghytter er billige alternativer. Jeg har også god erfaring med good morning/ligula kjeden. Det er ikke luksus men 11-1200 kr natten er en fin pris.
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Biltur i Skåne og rimelige overnattingerMåtte sjekke kartet, det er 45-50 mil frå Karlstad til Skåne. Men området rundt Karlstad er absolutt fint, eg har vore på to miniferiar dit og det er ein koselig, passe stor by, med fine museer og gode dagsturmoglegheiter.
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Biltur i Skåne og rimelige overnattinger
Jeg skrev feil, jeg mente selvsagt Kristianstad (som iPhone rettet til Kristiansund |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|