Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor finner jeg et ullteppe i burgunder?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-25, 15:24   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kan jeg finne et gulvteppe i ull i burgunder?

Jeg er ute etter et ullteppe i burgunder eller muligens støvete rosa som kan passe på et hjemmekontor. Den bør nok ikke ha for lang lugg med tanke på hjulene på kontorstolen.

Har du sett noen eller tid å søke litt? Jeg har funnet noen få, men vil gjerne ha litt alternativer.

Sist redigert av Pelen : 16-11-25 kl 17:04.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-25, 15:29   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg et ullteppe i burgunder?

Ullteppe = pledd, for meg ihvertfall. Eller er det et gulvteppe du er ute etter?
I så fall har jeg kjøpt fra Rugvista i sommer, og er veldig fornøyd med leveringstid og alt.

Hadde et mørkerødt golvteppe for noen år siden, og irriterte meg over alt støv, hår og løse tråder som vistes på det siden det var helt ensfarget i nokså mørk farge.

Men dette da?
https://www.rugvista.no/p/ribban-ros...46-DV229889-S4

Sist redigert av -ea- : 16-11-25 kl 15:37.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-25, 15:46   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde også det var pledd. Og tenkte på at du skal svøpe det rundt deg og ikke få det i hjulene.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-25, 15:47   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette? https://www.rugvista.no/p/feeling-16...teppe-CVD21181

Gammel 16-11-25, 17:02   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, gulvteppe, korrigerer overskriften. Aller helst ensfarget, men det kan gjerne være i litt forskjellig struktur så at det ikke blir helt homogent.

Feil farge, men litt forskjellige høyder på trådene

Det her har også en litt ujevn overflate som jeg liker, fargen kan gå, men prisen er mer enn hva kmjrg ønsker å betale for teppe til et hjemmekontor: https://www.illumsbolighus.no/interi...901636742.html

Sist redigert av Pelen : 16-11-25 kl 17:16.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-25, 19:04   #6
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Det kan se ut som om Kjellmann har den rosa utgaven av Muuto Varjo, men jeg finner ingen bilder av den fargevarianten.

Ellers har interiør24 en rosa rye, også Muuto.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-25, 20:27   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg bestilte dette nå, til det rosa-ishe kontor/TV-rommet mitt.

https://www.rugvista.no/p/handloom-f...teppe-CVD29363

Disse skal ha ulik høyde:

Rustrødt ... https://www.rugvista.no/p/rhapsody-1...teppe-RVD44542

Syrinfarge ... https://www.rugvista.no/p/sky-160x23...teppe-RVD43465

Brun... https://www.rugvista.no/p/stray-200x...teppe-RVD47116

Ikke lett å finne burgunder nei.

Gammel 16-11-25, 20:29   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Burgunder! Dette var fint, men jeg aner jo ikke noe om nettburtikken. Eller størrelsen du trenger.

https://www.benuta.no/teppe-nell-bor...saAvqDEALw_wcB

Søkeord her er Plomme.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.