|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Plutselig lukt på badJeg leier sokkelleilighet. Mener jeg i sommer brukte mudin i dusjen pga at vannet rant tregt i dusjen, husker ikke om jeg hadde mudin i sluket i gulvet under vasken da.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 25-12-25 kl 14:23. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig lukt på badFyll vann i sluk, ja, fyll opp. Det tørker fort opp. Vil tro det vil hjelpe godt. Gjør det på vaskerom også om du har det. Da vil du raskt merke bedring håper jeg.
|
|
|
#3 |
|
rakkarpus
|
Sv: Plutselig lukt på bad
Ja, gjorde det nå. Kanskje det har noe med kulda å gjøre? Er heldigvis mindre lukt enn i går, da var det hele tiden, nå er det mest merkbart de første sekundene jeg åpner døra. Hvis ikke får jeg ta ny runde med full dosering mudin eller naturent, og fortsette med månedlig rørvask. Fikk ihvertfall tatt grundig manuell vask av sluket da. Første gang for alt.
|
|
|
#4 |
|
rakkarpus
|
Sv: Plutselig lukt på badSer faktisk andre som har omtalt lignende lukt som kommer ved temperaturskifte om vinteren, rundt-5 og høytrykk, noe det har ligget rundt her nå, er faktisk akkurat -5 her nå, og vært-7 en god stund.
|
|
|
#5 |
|
heimføing
|
Sv: Plutselig lukt på badJeg mener å ha hørt at været kan påvirke, ja. |
|
|
|
![]() |