|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil du vise meg din favoritthverdagskjole?Etter å ha "mistet" 30 kg på 1 1/2 år, har jeg skjønt at jeg egentlig synes at det er både fint og behagelig å gå i kjole, med tykk strømpebukse under nå på vinteren. Jeg har ikke kommet dit at jeg har brukt det på jobb, men skulle gjerne gjort det også. Jeg har en jobb som kler seg hverdagspent til vanlig (de fleste av oss, i alle fall).
|
|
|
#2 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil du vise meg din favoritt hverdagskjole?Jeg går som oftest i kjole, og er i ferd med å gå ned flere klesstørrelser. Sist redigert av Shun : 17-01-26 kl 17:49. Årsak: la til informasjon |
|
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Vil du vise meg din favoritt hverdagskjole?Emmy-kjolen fra King Louie er en av mine store favoritter. Den er ettersittende ned til livet, men ikke over rumpa. Akkurat nå finner jeg den ikke i noen norske nettbutikker, dessverre. Den finnes i et utall mønster.
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vil du vise meg din favoritt hverdagskjole?Jeg bruker stort sett bare kjoler. Jeg kjøper King Louie på Dianas Salonger (markveien) jumperfabrikken på Zanzibar (Bogstadveien) eller MetteMøller (som dessverre ikke lenger har noen fysisk butikk, så da har jeg nok kjøpt min siste kjole fra henne). Jeg er 168 høy, og disse merkene når meg stort sett omtrentlig til kneet.
|
|
|
|
#5 |
|
Stressa før
Sv: Vil du vise meg din favoritt hverdagskjole?Tusen takk for tips - bare å komme med flere!
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Vil du vise meg din favoritt hverdagskjole?
Du ser på videoen (med Mette Møller selv) at den er veldig vid (og reguleres med remmer), så det skal nok mye til at den ikke passer, tenker jeg.
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Anbefaler å prøve den først om man er på min høyde (1,60). Den så ikke fin ut på meg - altfor lang i skjørtet og ikke minst livet. Synd, for det er en fin modell.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er 174 så perfekt lengde for meg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Stressa før
Jeg har prøvd den, og den ble slik på meg også.
|
|
|
#11 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Vil du vise meg din favoritt hverdagskjole?Emmy-kjolen fra King Louie har vært en favoritt her også. Det samme med noen kjoler jeg har fra Jumperfabriken. Jeg er rett over 1,60 og har ofte samme problem som Bluen med at kjoler blir for lange i skjørtet og livet. Har for eksempel måttet returnere flere kjoler fra koko av den grunn.
|
|
|
#12 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil du vise meg din favoritt hverdagskjole?Jeg synes kjolene fra Culture, i modellen Antoinett er veldig fine. Kommer i flere farger, og ulik ermelengde. Jeg har den ikke selv, men har prøvd den på i butikk og vet at den sitter veldig fint på meg, og jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en med 3/4 erme. Må bare bestemme meg for farge ...
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 17-01-26 kl 21:44. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har noen slike også. Liker de godt! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
I mål
|
Størrelsene på denne, kan jeg spørre om det? Har sett på dem før. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Vil du vise meg din favoritt hverdagskjole?Det skal sies at jeg er ekstremt kresen på det med lengde, altså. Kjoler og skjørt må helst rekke til nøyaktig midt på kneet. Kjolene fra Jumperfabriken er nok også ørlite for lange for meg, men de føles i alle fall ikke så lange i livet, synes jeg.
|
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil du vise meg din favoritt hverdagskjole?Jeg har prøvd den i min vanlige størrelse, og den passet perfekt.
|
|
|
#17 |
|
Stressa før
Sv: Vil du vise meg din favoritt hverdagskjole?CuAntoinette var veldig fin! Men de langbente modellene har den rett nedenfor kneet, og da er jeg redd den blir for lang for meg?
|
|
|
#19 |
|
♡
|
Sv: Vil du vise meg din favoritthverdagskjole?
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Sv: Vil du vise meg din favoritthverdagskjole?Fin, Hønni!
|
|
![]() |
|
|