Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Snakk om prikkeflause

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-07, 14:55   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Snakk om prikkeflause

Jeg tror jeg bør kutte ut det ryktesystemet. Jeg presterte å sende en rød prikk der den skulle være grønn.

Jeg har gjort motsatt før, men å ville gi en positiv respons og så sende den som rød. Det er flaut det.

:

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 14:56   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snakk om prikkeflause

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Jeg tror jeg bør kutte ut det ryktesystemet. Jeg presterte å sende en rød prikk der den skulle være grønn.

Jeg har gjort motsatt før, men å ville gi en positiv respons og så sende den som rød. Det er flaut det.

:

Det går nok bra. Det er jo bare en prikk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 14:56   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en gang en skikkelig kjeftesmelleprikk som var grønn. Så fikk jeg en PM om at "jeg sendte deg feil farge, du får bare late som den er rød".

Gammel 28-08-07, 14:58   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg fikk en gang en skikkelig kjeftesmelleprikk som var grønn. Så fikk jeg en PM om at "jeg sendte deg feil farge, du får bare late som den er rød".

Det er flaut det også, men motsatt er værre. Takk og pris for at jeg fikk en pm så jeg fikk vite om det.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 15:02   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det beste er jo om man synes virkelig ser snill ut, slik 90 % av brukerne på snartmamma.com, og da i tillegg klarer å sende en rød prikk som egentlig skulle være grønn, med "for en nydelig unge du har ).

Gammel 28-08-07, 15:05   #6
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Det beste er jo om man synes virkelig ser snill ut, slik 90 % av brukerne på snartmamma.com, og da i tillegg klarer å sende en rød prikk som egentlig skulle være grønn, med "for en nydelig unge du har ).

Men hva betyr den smilyen da?
Jeg har skjønnt at det kan være problematisk å bruke den, men ikke forstått hvorfor?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 15:06   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gjort det samme, to ganger til og med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 15:08   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Men hva betyr den smilyen da?
Jeg har skjønnt at det kan være problematisk å bruke den, men ikke forstått hvorfor?

Den kan såklart brukes som en søt og snill smiley, og det er nok i den mening den er laget også. Men de fleste (helst forumvandte mennesker, går jeg ut fra) ser på den som sarkastisk og ironisk.

Gammel 28-08-07, 15:09   #9
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Den kan såklart brukes som en søt og snill smiley, og det er nok i den mening den er laget også. Men de fleste (helst forumvandte mennesker, går jeg ut fra) ser på den som sarkastisk og ironisk.

Ok, takk for oppklaringen.

Gammel 28-08-07, 15:22   #10
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har gjort det samme, to ganger til og med.

Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 15:30   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er virkelig koselig du, Iset. Ja, og så har du så pen mann og så pene unger.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 15:33   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Sånne setninger har jeg sett mer enn nok av på snartmamma.com i det siste.

Gammel 28-08-07, 15:54   #13
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg har og klart å sendt en rød som skulle være grønn

Og jeg hater den smaylien der.. Og de fleste på SM bruker den som snill ikke ironisk..

Gammel 28-08-07, 18:49   #14
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også sendt avgårde en rød prikk som skulle vært grønn. Og siden jeg aldri rødprikker noen, var og er dette min eneste avsendte røde...

Jeg fikk også en tilbakemelding per pm, og dermed en sjanse til å oppklare misforståelsen.

Men om jeg hadde fått en rød prikk etterfulgt av en hyggelig kommentar, så hadde jeg jo skjønt at de var blitt en feil.

Gammel 28-08-07, 18:52   #15
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fort gjort. Håper vedkommende ikke ble dødelig fornærmet da.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 19:03   #16
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Fornærmet og fornærmet. Jeg vil heller si rasende!

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 19:03   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min første røde prikk ble grønn. Siden mottakeren var usannsynlig idiotisk gremmet jeg meg en god stund.

Den snill-smileyen skvetter jeg stadig når det benyttes velmenende. For ikke snakke om denne varianten:

Kondolerer, ta vare på hverandre i sorgen.
Ungen min slo seg halvt fordervet i dag.

Gammel 28-08-07, 19:04   #18
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Neida. Jeg ble litt forundret over å få en rød prikk med en såpass hyggelig melding, de pleier da ikke være sånn.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 19:05   #19
amo

amo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Kondolerer, ta vare på hverandre i sorgen.
Ungen min slo seg halvt fordervet i dag.

Åh, skal vi ikke bruke den heller?
Hva betyr den da?
*måhaaltinnmedteskje*

Gammel 28-08-07, 19:07   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Den er jo rørt, den heter jo rørt også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.