Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilket kompliment hører du oftest?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 17:13   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilket kompliment hører du oftest?

Jeg lurer.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 17:14   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kompliment hører du oftest?

Jeg får til stadighet høre at jeg er en god forelder - og det forsøker jeg å ta til meg så godt jeg kan...

Selv føler jeg bare at jeg gjør så godt jeg kan...

Gammel 29-08-07, 17:15   #3
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke noe fysisk?

Gammel 29-08-07, 17:17   #4
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

At jeg er lojal

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 17:18   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får aldri komplimenter.

Gammel 29-08-07, 17:18   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg er blendende vakker og lynende intelligent, selvsagt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 17:21   #7
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

At jeg er så tålmodig *ser nesa vokser*

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 17:24   #8
Pastill
Pauset

Standard

Vær ærlige nå da!

Gammel 29-08-07, 17:25   #9
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

At jeg smiler og ler veldig mye, at jeg alltid er blid.

De hadde ikke sagt det om de hadde bodd med meg

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 17:27   #10
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tja. Jeg får ofte kommentarer om håret mitt som er veldig tykt. Det kommer mest fra misunnelige jenter som selv har fint og lyst hår, så kompliment er det kanskje ikke ment som.

Ellers får jeg ofte høre at jeg kler grønt veldig godt, spesielt når jeg går i knallgrønne bukser og gensere.

Ja, også at jeg har smal midje.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 17:27   #11
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis det går på det rent fysiske har jeg mange ganger fått høre at jeg har store pupper

Og at jeg har veldig tykt hår.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 17:28   #12
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes det er vanskelig og svare på hva man hører oftest.

Men det siste komplimentet jeg fikk var av en dame som sa at hun ble så fasinert over meg når jeg pratet, fordi jeg hadde tenner som perler på en snor.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 17:30   #13
Pastill
Pauset

Standard

Det jeg får høre oftest er at jeg ser ung ut. Får nesten alltid reaksjoner når jeg sier alderen min.
Får nok nyte det mens det varer ja...

Gammel 29-08-07, 17:30   #14
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg pleier å få høre at jeg er så "lett å være rundt". Visstnok på grunn av mitt vesen.

Gammel 29-08-07, 17:43   #15
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Fysisk så får eg mest kompliment for fint hår og pent ansikt
Ser visst yngre ut enn eg er.

Annet er at eg er rolig, effektiv og flink. Kontroll på det meste.

Sist redigert av Zip : 29-08-07 kl 17:50.
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 17:46   #16
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Får ofte komplimenter for at jeg har en fin kropp, at jeg ser ut som et sukkertøy, og har en morsom personlighet.

Som om det betyr noe som helst akkurat nå....

Sist redigert av Fruktflua : 30-08-07 kl 18:00.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 17:52   #17
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For tiden får jeg stadig høre at jeg ser godt ut, og at jeg er blitt så slank og fin, noe som jeg er heeeelt enig i

Bortsett fra det så er det beste komplimentet jeg får når min datter sier at jeg er verdens beste mamma.

Og så har jeg en mann som for tiden er fryktelig raus med komplimenter. En del av dem egner seg ikke på trykk i et offentlig forum , men han sier at jeg er spesiell og ser på meg med et blikk som får meg til å tro ham .

I det hele tatt så surfer jeg på en bølge som er en booster for selvtilliten for tiden, og etter tre mørke år er det ganske deilig .

Og jeg er blitt ganske flink til å gi komplimenter også, som en følge av dette. Det skal så lite til for å lyse opp hverdagen til andre :deler: .

Gammel 29-08-07, 17:53   #18
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

At jeg har en fin frisyre, at jeg har pene øyne og at jeg er flink til å sminke meg. Det er vel i grunnen det jeg kommer på. Ja, og at jeg er flink til å sy da.

Gammel 29-08-07, 17:53   #19
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Som om det betyr noe som helst akkurat nå....

Sant nok....

Gammel 29-08-07, 17:59   #20
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Sant nok....

???

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.