|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Shrek 3Vi har sett den, men ikke sammen med 4 åring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Shrek 3Jeg kommer akkurat fra "Shrek 3" med min fireåring, og jeg er kjempeskuffet.
![]() |
#4 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Shrek 3Hmm *revurderer å gidde å se den på kino*..
![]() |
#5 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Shrek 3Var med ungene på fredag. Synes filmen var helt grei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Shrek 3Var på Shrek 3 med en 2-åring (første gang på kino!) og en 7-åring. Begge satt som tente lys gjennom hele filmen. Joda, noe humor går over hodet på ungene, men det er jo nettopp det som gjør at den er severdig for oss voksne, i motsetning til en del andre filmer man kan zzzzzovne av...
![]() |
#7 |
By the Sea
|
![]() Sv: Shrek 3
Jøss...
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Shrek 3Jeg har sett den sammen med min snart 4 åring, og både hun og jeg synes den var morsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Shrek 3Jeg har sett den sammen med min snart 3-åring, og syntes den var helt grei. Bedre enn "Den stygge andungen" f. eks. Jeg lo høyt flere ganger, og sønnen min syntes også den var gøy, til tross for det som gikk over hodet på ham. Men jeg tror egentlig den passer best for barn fra ca 6 år og oppover.
![]() |
#11 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Shrek 3Takker for svar! Greit nok at den ikke er voldsomt severdig, men fint at andres barn ikke har blitt redde underveis tenker jeg.
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Shrek 3
Som jeg skulle sagt det selv, bare at vi så filmen med Storebror som er 4 1/2 år. Han satt stille som ei mus under hele filmen - da vi var på
![]() |
|
|