|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Har du en sær hobby?Siden det var så mye morsomme hobbyer hos mennene våre lurer jeg på om Fp-damene (og de få av hankjønn her) har like spesielle syssler på fritiden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du en sær hobby?Jeg har dessverre ingen sære hobbyer. Jeg er rett og slett kjempekjedelig.
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Har du en sær hobby?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har du en sær hobby?Jeg er nok ikke spesielt sær på hobbyfronten. Er veldig opptatt av kokebøker, langt over snittet vil jeg tro. Det sære er vel at jeg samtidig har veldig liten interesse for å lage mat. Ellers går det i vanlige ting som musikk, forografering, scrapping, FP-vanking og lignende. Det siste er vel ganske sært når jeg får tenkt meg litt om.
![]() |
#7 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en sær hobby?Jeg var i en periode i overkant interessert i parasittologi (kjøpte tom. en fagbok om emnet), men nå har jeg for sart mage for den slags. Nå går det i fag og vin.
![]() |
#9 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Har du en sær hobby?Å nappe hår frå leggane med pinsett fyller meg med meditativ ro.
![]() |
#10 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en sær hobby?Jeg er avhengig av å brodere og det blir noen adventskalendere og nissestrømper pr år (grei julegave). Syns dette er en smule sært selv og skulle ønske jeg kunne et mer nyttig håndarbeid.
![]() |
#11 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Har du en sær hobby?Ja, ifølge mannen bruker jeg avsindig mye tid på en gjeng damer hvis jeg ikke har møtt halvparten av engang. Leser og skriver i timesvis, ler for meg selv, gråter og lever meg inn i et samfunn på nett kalt Foreldreportalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Har du en sær hobby?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Einsam
|
![]() Sv: Har du en sær hobby?Jeg driver med håndarbeid av ymse slag, prøver stadig noe nytt og blir helt oppslukt. I tillegg er jeg veldig glad i dyr. Kanskje litt for glad i dem. Har noen, på en måte. Men ingen sære hobbyer, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har du en sær hobby?Å samle på halvliters ølglass, jeg er usikker på om det er mest sært eller harry. Jeg har nå iallefall en samling i boden.
![]() |
#18 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du en sær hobby?Ikke særlig sært her heller. Holder meg til data`n og fiskene mine jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Audacious
|
![]() Sv: Har du en sær hobby?Jeg har drevet litt med tæger, det er kanskje litt sært? Ellers er det bare sånne normale ting som politikk, hekling (helst i kombinasjon med forrige punkt) og kokebøker.
![]() |
|
|