|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du noen gang brukt dine egenmeldingsdager for å være hjemme med sykt barn? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 18,63% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
83 | 81,37% |
Deltakere: 102. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Egenmelding ved barns sykdom?Jeg har ikke trengt å gjøre det ennå, ettersom de ikke har vært syke særlig ofte. I tillegg er mannen student og har fleksible dager. Men jeg ville gjort det om det trengtes.
![]() |
#6 |
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Egenmelding ved barns sykdom?Nei.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Egenmelding ved barns sykdom?Vi har vært såpass heldige med sykdom at vi aldri har vært i nærheten av å "bruke opp" de dagene hverken for barn eller voksne. Hvis man når "taket" så kan man vel gå til lege og få sykemelding? |
![]() |
![]() |
#12 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Egenmelding ved barns sykdom?Jeg svarte feil jeg
Angelique Sist redigert av Angelique : 10-09-07 kl 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ustabil
|
![]() Sv: Egenmelding ved barns sykdom?
Nei. Når "taket" er nådd kan du få sykemelding, men da er det fravær uten lønn. (Eller velferdspermisjon, hvis arbeidsgiver er snill). Sykemelding er også hvis fraværet er 4 dager eller mer sammenhengende. Men også da går det av "sykt-barn-dagene" som stort sett er 10 dager pr år for hver av foreldrene (15 dager hvis man har 3 barn eller flere). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tankefull
|
![]() Sv: Egenmelding ved barns sykdom?Vi var fryktelig mye syke i vinter.
![]() |
#16 |
Javel
|
![]() Sv: Egenmelding ved barns sykdom?Nei det har jeg ikke. Nå har vi (bank i bordet) vært så heldige at de to eldste har vært veldig lite syke. Minsten var veldig mye syk første året, men da var jo jeg er permisjon. I tillegg så har vi 10 ekstra dager på ham, så vi har til nå ikke klart å "bruke opp" sykt barn dagene våre.
![]() |
#18 |
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Egenmelding ved barns sykdom?Nei, aldri.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Egenmelding ved barns sykdom?Nei, jeg har ikke det. Men jeg har satt dagen som en av mine egenmeldingsdager dersom vi begge har vært hjemme og pjuske, dvs at jeg med stooor sannsynlighet ville holdt meg hjemme uansett.
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Egenmelding ved barns sykdom?Ja, det har jeg. Poden var fryktelig mye syk det første året i barnehagen. Brukte da noen av mine sykedager etter at barnesykekvoten var brukt opp.
![]() |
|
|