|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Jeg er et relativt rolig og sindig menneske. Jeg er en observant og forsiktig sjåfør, spesielt i denne perioden hvor alt er så mye mørkere, fordi våt asfalt stjeler alt av lys....
![]() |
#2 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Takk for påminnelse. Nå begynner det å mørkne tidlig, og jeg skal leite i skuffene etter reflekser og feste dem på ytterklær allerede i kveld.
![]() |
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Ups,
![]() |
#5 |
One of These Days
|
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Her bruker vi refleks alle mann, eller gjør egentlig mannen det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Oppfordring tatt til følge. Refleksvester skal finnes frem pronte! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Jeg og resten av familien er refleks-freaker ! Unga har vester og jeg har brikker + jakke med refleks påsydd.
![]() |
#8 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Godt poeng! Jeg har kjøpt klistremerkereflekser til guttungen selv om mesteparten av yttertøyet hans har reflekser allerede, men meg selv har jeg ikke tenkt på, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Ungene har refleksvester alle tre, i tillegg har vi slike refleksbånd som kan snos omkring armen tilgjengelig for alle.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Her henger refleksvestene klare for turer i det mørke høstværet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Vi fikk refleks med i smokkepakken i dag. Lurer på hvor eg kan feste den. Alle snuppas klær har refleks. (hvertfall regntøyet og dressen og det er det hun bruker nå)
![]() |
#14 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Refleksvestene ligger i skuffen i gangen. Alle har hver sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fullverdig medlem
Hvor: På et jorde
![]() |
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Vi har refleksvester hele gjengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?[quote=amylin;45595]Her bruker vi refleks alle mann, eller gjør egentlig mannen det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
frakoblet
|
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Refleksvestene er funnet frem, brikkene også. Og ikke glem å legge en vest i hanskerommet på bilen i tilfelle du må ut i veien i mørket!
![]() |
#19 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Bruker refleksbånd på begge armer når jeg er ute og går i mørket. Skal få lagt refleks i lommene på alle jakker til de gangene jeg har glemt båndene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi slå et slag for refleksbruk? Bruker du/dine refleks?Slår et kjempeslag!!!!
![]() |
|
|