|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Er det mange her inne som er fra samme familie?Ja, det lurer jeg på i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg mistenker at en av mine søstre er her... ;-) |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg har ingen jeg er i slekt med her inne.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 01-10-07 kl 13:13. Årsak: Jeg er ikke helt uten venner og familie altså... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg er ikke i slekt med noen her (så vidt jeg vet), men jeg kjenner mange etter hvert, og håper å treffe flere.
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Her inne har jeg ikke noen i familie ....... tror jeg.
![]() |
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg har en svigerinne her inne som jeg vet om (Lykketrollet).
![]() |
#10 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg er ikke i slekt med noen her inne, tror jeg. Dvs, jeg og Mrs Lee er nesten i slekt
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Mannen min er her, men ingen slektninger, så vidt jeg vet, hverken av hans eller mine. Ellers er et par av mine "gamle" RL-venninner her, og et par jeg kjenner fra andre sammenhenger, og så har jeg etter hvert fått en hel del gode RL-venner fra NM/FP (men ikke fått noen nye slektninger enda, hverken inngiftede eller andre).
![]() |
#12 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Jeg vet av to stykker.
![]() |
#14 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Ingen flere nøtter her som jeg vet om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Lillesøsteren min er også her |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Prematurmamma
|
![]() |
![]() |
#18 |
Prematurmamma
|
Stakars... Kanskje noen skal skifte nick til Pinjekjerne eller Pistasje, slik at du ialfall har litt slekt her?
![]() |
![]() |
#20 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er det mange her inne som er fra samme familie?Ingen i min familie er her inne, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|