|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Å få ved levert på døraNoen som vil hjelpe en nybegynner? Hva slags ved er best, og hvor mye er f.eks. en sekk på 60 liter eller 1500 liter? Får vi plass i den lille boden vår? Hvor mye betaler dere?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Å få ved levert på døraEn sekk på 60 liter er ikke så veldig mye, men jeg vet jo ikke hvor stor boden deres er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Å få ved levert på døraBjørk brenner bra, men Or varmer visst bedre har jeg hørt. Vi får blandingsved fra snill onkel vi også - et halvt favn tror jeg at jeg har kjøpt jeg iallefall. (det går an å ha på verandaen med presenning over altså)
![]() |
#4 |
er her
|
![]() Sv: Å få ved levert på døraEn liten overskit:
![]() |
#5 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å få ved levert på døraVedsentralen her i byen leverer sekker på 60 og 1000 l sekker. Prisen på 1000 l er oppgitt til kr. 890,- på hjemmesiden. 3190 kWh Bøk 3000 kWh Eik. 2900 kWh Ask 2900 kWh Lønn 2800 kWh Bjørk 2650 kWh Furu 2350 kWh Svartor 2350 kWh Selje 2290 kWh Osp 2000 kWh Gran 2000 kWh Gråor 1900 kWh
![]() |
#6 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Å få ved levert på døraDette var veldig teknisk for lille meg.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Einsam
|
![]() Sv: Å få ved levert på døra
890 kr for EN kubikk???? Oh my goood! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Å få ved levert på døraDet er desverre markedet som bestemmer. Shellsekkene er enda dyrere.
![]() |
#12 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Å få ved levert på døraHar pleid å kjøpe 1/2 favn, og det holder fint her hos oss. Fyrer da stortsett hverdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Å få ved levert på døraEr det noen som kan anbefale noe billig ved i Drammen og omegn, da?
![]() |
![]() |
![]() |
|
|